Gå til innhold

Fortsettelse på den med mann 58 - dame 28

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt tilfelle så har min far hatt et seksuelt forhold på si med denne jenta som er tre år yngre enn meg i over to år!! Hun er gift, med små barn på mine barns alder - og mine foreldre er gift. Mamma er knust. Pappa sier han var nødt å gjøre dette fordi han og mamma har holdt sammen siden de var 19, og ikke har vært sammen med andre. Men det er vel mest aldersforskjellen som er værst for oss å takle.

Tips og råd for oss barna og mamma?

Anonymous poster hash: 46a01...109

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La din mor og din far ordne opp i dette selv.

Anonymous poster hash: 19840...29c
Skrevet

Er aldersforskjellen vanskeligere å takle enn sviket?

Anonymous poster hash: 1dcfe...1d4

Gjest GulleGo´
Skrevet

Dette er vel egentlig en sak som din mor og far må ordne opp i. Men jeg skjønner at du syns det her er vanskelig, mitt eneste råd er å støtte moren din gjennom dette. Om hun ønsker å gå fra ham, støtt henne. Om hun ønsker å bli hos ham, støtt henne. Hun trenger nok dere barna nå, mer enn noen sinne. Lykke til! 

Skrevet

Klassisk.

Far din får gå i gang og trene til Vasaloppet eller noe, han er jo i panikkalderen. Og mor di får tenke ut om hun fortsatt ønsker å dele livet med en panisk grabukk.

Anonymous poster hash: 7dd5a...198

Skrevet

Fytti grisen.. Jeg er 27 og kunne aldri hatt meg med en på snart 60! Æsj

Anonymous poster hash: b1e56...4cf

Skrevet

Klart vi støtter vår mor, men vi søskene går med mange tanker rundt forholdet vårt og tilliten til vår far også. Er ikke bare mor han sårer.

Anonymous poster hash: 46a01...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...