Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Wææ... nå er jeg litt lei her altså. Jeg har prøvd ørten typer kremer mot dehydrert hud, men jeg syns ikke det funker noe særlig. Jeg er 37 år. Har lite rynker, men så klart har jeg fått noen linjer her og der. Mye av linjene er der fordi huden min virker dehydrert. Det har blitt verre de to siste årene. Er det noen som har testa ut noen kremer eller annet som faktisk funker? Jeg har sensitiv hud også vel og merke. Takk til de som svarer 😊 Anonymous poster hash: c38e6...8e5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Kanskje du trenger mer væske? Drikker du nok? Tar du omega 3? Anonymous poster hash: df82a...926
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Hva er dehydrert hud? Anonymous poster hash: 6a324...b09
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Omega 3,6 og 9, og så må du drikke nok vann Kremer hjelper ikke veldig mye på dehydrert hun. Huden må "smøres" fra innsiden. Kremer beskytter huden litt, men mest av alt holder den huden myk og glatt, forutsatt at du har nok fukt innenfra Har en venninne som tar oljekur hver søndag (i tillegg til å ta oljekapsler og drikke mye vann) hun smører inn hele seg, også håret. Hun har fantastisk hud og hår Anonymous poster hash: 52dea...b2b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Omega 3,6 og 9, og så må du drikke nok vann Kremer hjelper ikke veldig mye på dehydrert hun. Huden må "smøres" fra innsiden. Kremer beskytter huden litt, men mest av alt holder den huden myk og glatt, forutsatt at du har nok fukt innenfra Har en venninne som tar oljekur hver søndag (i tillegg til å ta oljekapsler og drikke mye vann) hun smører inn hele seg, også håret. Hun har fantastisk hud og hår Anonymous poster hash: 52dea...b2b Takk for svar alle Kanskje jeg burde bli flinkere til å ta trankapslene mine. Kanskje ta 3 om dagen i stedet for 2 om gangen de dagene jeg faktisk husker å ta Oljekur sier du? Det er mot tørr hud det kanskje? Jeg fikk beskjed om at hvis en har tørr og flassende hud så skal en smøre seg med oljer og krem med olje i. Men ved dehydrert(fuktfattig) hud ble problemet verre hvis en brukte oljete krem? Vet nesten ikke hvem jeg skal tro av hudpleierne til slutt. De har jo salg som hovedfokus og her sitter jeg med noen tusen kr rett i do p.g.a. kremer som ikke funker Skal absolutt begynne å ta mer omega3! Har hørt at omega6 kan trigge betennelser i kroppen, så det prøver jeg å ikke få i meg så mye av. Anonymous poster hash: c38e6...8e5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Hva er dehydrert hud? Anonymous poster hash: 6a324...b09 Det er fuktfattig hud. Den ser liksom litt "tom" ut for smøring. Flasser nødvendigvis ikke, men kan se mer linjete ut om jeg kan bruke et litt merkelig ord Anonymous poster hash: c38e6...8e5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Du må fukte fra innsiden. Nok væske og omega 3. Anonymous poster hash: fb827...c7f
the amazing spidermamma Skrevet 6. februar 2016 #8 Skrevet 6. februar 2016 Jeg synes det hjelper litt med nattkrem. Den er ofte litt fetere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå