Gå til innhold

Har barna deres leker i stuen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en lekekasse på stua der sønnen vår (4 år) får bytte ut lekene etter ønske, resten er på rommet. Har soverommene i en annen etasje enn stua, ellers hadde nok alt vært på rommet, for stua er ganske liten. Men han liker ikke så godt å være i en etasje alene enda.

Anonymous poster hash: 27273...37a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh ja 😃 koselig å se dem i lek og se at de også bor her. Stuen er åpen med et lekerom og så stua men lekene flyter liksom automatisk ut på stuedelen også 😃gjør ingenting. De årene jeg har små barn er ikke stua mi prikkfri eller som klippet ut av et interiørblad.

Skrevet

Ja. Han er 2,5 år og har en liten lekekrok i stua. Rommet hans er i 2.etg og han bruker ikke rommet til annet enn soving enn så lenge. Blir anderledes når han blir eldre.

Anonymous poster hash: 0d7f3...172

Skrevet

3 år og 90 % av lekene er i stua.

Hun vil jo være her vi er, pluss at stuen og soverommet er i hver sin etasje og hun er for liten til å være der alene. Jeg vil ha leker rundt i huset. Det skal vises at det bor barn her og leker er ikke rot.

Skrevet

Hun vil jo være her vi er, pluss at stuen og soverommet er i hver sin etasje og hun er for liten til å være der alene. Jeg vil ha leker rundt i huset. Det skal vises at det bor barn her og leker er ikke rot.

For liten til å være på rommet alene når hun er 3 år? Når er de stor nok til det da?

Anonymous poster hash: 4d5b4...1cb

Skrevet

Leker i stua da hun var mindre. Nå er de på rommet eller i kjellerstua. MEN er det noen prosjekter på gang, så hender det at de er i stua. Helt greit. Vi har stort hus og ett barn. alt skal være ryddig til en bestemt dag i uka hvor vi gjør rent.

Anonymous poster hash: 5f3df...474
Skrevet

Frøkna på 9 leker mest med shleiss hester, staller, beite, ridebane... You name it. Rommet hennes er for lite til å få plass til alt dette så derfor fikk vi en hesteavdeling i stua :P I dag har vi hatt sprangstevne her med premieutdeling, rosetter og greier. Jeg måtte være dommer og fikk beskjed om at jeg ikke var streng nok..!

Jeg synes bare det er koselig jeg da, det er jo ikke mange årene igjen før hun vil være stor og synes at det er barnslig å leke...

Skrevet

Ettåringen har alle lekene i stua + lekekrok under trappa. Har soverom i andre etasje og flytter nok mer og mer opp på rommet når han blir større.

Skrevet

Jeg tror vi har leker i alle rom ...

Men vi er flinke til å rydde de bort på kvelden før leggetid. Eller kaste alt inn på ett rom og lukke døra skulle vi få uanmeldte gjester på døra.

Skrevet

Har to stuer, i den ene stua er det masse leker, kjempekoselig. Alle havner til slutt i stua med lekene, voksne og barn, husets folk og gjester. Er mye koseligere der enn i stua som er ryddig og striglet.

Skrevet

Akkurat nå har vi en legoby som dekker halve stuegulvet, hele familien har hatt en byggeraptus og flere ettermiddager denne uka har gått med på å bygge. I dag brukte vi opp de siste klossene (alt av lego og duplo er brukt), så i morra blir det riving.

Leker som slenger rundt i stua er jeg ikke så glad i, det prøver vi å unngå, men prosjekter som dette er bare gøy.

Anonymous poster hash: acb85...db7

Skrevet

Nei det har de ikke. Stuen er heldigvis fri for leker.

Anonymous poster hash: 4e08d...d34

Koselig. Så hvis barna vil bygge lego eller leke så kan de ikke sitte der dere andre er?

Anonymous poster hash: 32505...612

Skrevet

For liten til å være på rommet alene når hun er 3 år? Når er de stor nok til det da?

Anonymous poster hash: 4d5b4...1cb

For liten til å være i en etasje alene. Vi har stort hus og vi hører ikke om hun går ut eller ned i kjelleren osv hvis vi er oppe når hun er på rommet.

Folk bor forskjellig, vet du.

Skrevet

Lekekassene står på barnerommet, men det ligger alltid leker i stua når ungene er våken. De rydder vi bort når de skal legge seg 😊

Skrevet

Siden soverommene er i annen etasje enn stue og kjøkken synes vi det er best at ungene har hver sin lekekasse i stua.

Skrevet

Leker på rommet, vårt rom, kjøkkenet, stua og bAdet. Vi har unger, så derfor er det naturlig med leker overalt :-)

Anonymous poster hash: 08010...8da

Skrevet

Har 2 kasser med leker i stua som spres overalt. Mest 2 åringen som leker. Siden vi har soverom i 2 etg er det mest praktisk slik. Barna er 2,5 og 5 år gamle. Soverommene deres har enda flere leker.

Anonymous poster hash: fd63f...4dd

Skrevet

Ja, det er barnas stue også!

Anonymous poster hash: 6234a...548

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Yngste er 6 år og vi har leker litt overalt. Han bor jo også her.

Anonymous poster hash: bc724...8b5

Skrevet

Ja, dessverre. Det blir en høytidelig utflytting av leker fra stua til utelukkende på barnas rom på fireårsdagen til yngste. Det gleder jeg meg til.

Anonymous poster hash: 51736...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...