Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 er det helst misjonærstillingen og han som tar deg ? Eller rir du ofte? Bytter dere mye stillinger? Vi faller ofte på den at vi begynner med misjonær... Og for å være helt ærlig blir vi ofte der. Føler meg lat og mislykket i sengen. Anonymous poster hash: e66fa...ba3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Sikkert ganske kjedelige her også. .. blir tatt mye bakfra mens jeg ligger med hodet ned i sengen. Misjonæren blir aldri brukt. I det siste har vi blitt litt kulere og han slikker mens han bruker dildo på meg og jeg suger og runker han 😁 Vi har alltid vært litt kjipe og gjort lite. Men etter 12 år har jeg begynt å komme inn på tanken om å vere litt tøffere og kanskje jeg faktisk kunne gått så langt at jeg hadde blitt med på trekant eller firkant. Anonymous poster hash: 3aaf1...458
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Hehe, når du skriver aktive tenkte jeg mer løping og tenkte jeg er mer inaktiv.. Men vi har kanskje en 2-3 stillinger, omtrent aldri misjonær hvor begge ligger. Om vi tar misjonær, står han for oftes på knær og holder beina mine, eller jeg ligger på siden eller på magen med baken opp. Vi starter omtrent alltid med suging. Ikke alltid vi kommer til knullingen, men bare fikser hverandres orgasmer med munn og fingre Avslutter ofte med at han spruter på meg, aller helst på brystene, og i munnen om vi er ekstra tente. Vi kan også finne på å knulle stående i dusjen for eks Anonymous poster hash: 96e6e...6e9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Jeg er for det meste oppå han.. Kommer lett til å ta på meg selv da. Eller bakfra😛. Innimellom har vi analsex også. Anonymous poster hash: d5a58...49c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Det kommer an på hva han bestemmer Noen ganger er jeg bunnet, enten fysisk eller "mentalt", og da kan jeg ikke gjøre stort😂Noen ganger rir jeg, ofte må jeg stå på alle fire, eller på kne. Anonymous poster hash: 4728f...87c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Jeg er ikke så glad i aktivitet, foretrekker å "bli tatt". Hender jeg blir overtalt til å sitte oppå, men vil helst bli tatt bakfra. Anonymous poster hash: ca40c...c13
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Jeg er for det meste oppå han.. Kommer lett til å ta på meg selv da. Eller bakfra😛. Innimellom har vi analsex også. Anonymous poster hash: d5a58...49c Javel, du er nok drømmedama til min mann da 😉 Anonymous poster hash: e66fa...ba3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #8 Skrevet 6. februar 2016 Vi varierer mye. Jeg rir omtrent hver gang. Bakfra er også veldig godt 😊😊 Anonymous poster hash: 90bcc...435
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #9 Skrevet 6. februar 2016 Null variasjon. Alltid meg på topp. Godt da 😉 Anonymous poster hash: 41e26...5b1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #10 Skrevet 6. februar 2016 Lurer på hvorfor misjonærstillingen blir sett på som kjedelig og "annenrangs"? Er det bare pga navnet? Synes den burde fått et nytt og kulere navn. Synes den er deilig, blir godt stimulert, og vi kommer så tett på hverandre og kan kline samtidig. Anonymous poster hash: 0818b...54a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #11 Skrevet 6. februar 2016 Lurer på hvorfor misjonærstillingen blir sett på som kjedelig og "annenrangs"? Er det bare pga navnet? Synes den burde fått et nytt og kulere navn. Synes den er deilig, blir godt stimulert, og vi kommer så tett på hverandre og kan kline samtidig. Anonymous poster hash: 0818b...54a Jeg ELSKER misjonær... Men mannen liker ikke noe særlig og han får vondt i ryggen av den 😢😢😢 Anonymous poster hash: 90bcc...435
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #12 Skrevet 6. februar 2016 Lurer på hvorfor misjonærstillingen blir sett på som kjedelig og "annenrangs"? Er det bare pga navnet? Synes den burde fått et nytt og kulere navn. Synes den er deilig, blir godt stimulert, og vi kommer så tett på hverandre og kan kline samtidig. Anonymous poster hash: 0818b...54a Jeg som svarte lengre oppe, som blir bundet og dominert. Jeg er helt enig ang misjonæren! Det er uten tvil den beste og mest personlige og intime stillingen! Jeg får de beste orgasmene da og jeg elsker den "roen" den skaper. Når jeg (eller han) ikke er i humør til sprelsk sex, eller vi bare trenger kjærlighet er det alltid misjonæren Eller når han skal belønne meg Anonymous poster hash: 4728f...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå