Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Siden emnet ditt er låst vil jeg skrive tilbake til deg her. Jeg vet hvordan du har det, jeg hadde også en tendens til å tenke vonde tanker tidligere. Ikke hele tiden, men jeg så det i sammenheng med at jeg hadde det vondt og mye å tenke på. Tror det er ganske vanlig at vi alle kan tenke forskjellige ting vi opplever som ubehagelig, men det er langt mellom tanke å handling må du huske på. Finn deg noe å holde på med som du liker, lær deg å slapp av litt og jag bort de vonde tankene med å tenke noe fint istedet. Jeg har behandlet meg selv til en hverdag uten slike tanker ved å erkjenne de vonde tankene. Jeg sa til meg selv "ok, nå fikk jeg en ekkel tanke som jeg ikke liker og som jeg aldri ville gjort på ordentlig, alle kan ha slike tanker det er vanlig" deretter tvang jeg tankene over på noe positivt Jeg ønsker deg all mulig lykke til og håper du også kan få slippe disse vonde tankene snart <3 Anonymous poster hash: 64cfe...04c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Tusen takk for svar ☺ Greia er at dette er en person jeg MÅ forholde meg til, og som jeg føler innimellom ødelegger livskvaliteten til både meg og barna.... Er så lei... 😢 Anonymous poster hash: 4e71d...1f8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Tusen takk for svar ☺ Greia er at dette er en person jeg MÅ forholde meg til, og som jeg føler innimellom ødelegger livskvaliteten til både meg og barna.... Er så lei... 😢 Anonymous poster hash: 4e71d...1f8 Man MÅ ingenting. Anonymous poster hash: 82c0d...512
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Tusen takk for svar ☺ Greia er at dette er en person jeg MÅ forholde meg til, og som jeg føler innimellom ødelegger livskvaliteten til både meg og barna.... Er så lei... 😢 Anonymous poster hash: 4e71d...1f8 Man MÅ ingenting. Anonymous poster hash: 82c0d...512 Ok.... If you say so... Anonymous poster hash: 4e71d...1f8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Tusen takk for svar ☺ Greia er at dette er en person jeg MÅ forholde meg til, og som jeg føler innimellom ødelegger livskvaliteten til både meg og barna.... Er så lei... 😢 Anonymous poster hash: 4e71d...1f8 Man MÅ ingenting. Anonymous poster hash: 82c0d...512 Ok.... If you say so... Anonymous poster hash: 4e71d...1f8 Man kan kutte ut familiemedlemmer også, vet du? Anonymous poster hash: 3b783...192
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Tusen takk for svar ☺ Greia er at dette er en person jeg MÅ forholde meg til, og som jeg føler innimellom ødelegger livskvaliteten til både meg og barna.... Er så lei... Anonymous poster hash: 4e71d...1f8 Håper du føler deg litt bedre når du vet at du ikke er alene Den du snakker om regner jeg med er barnefar?, og isåfall skulle vell en tur til familievernkontoret hjelpe deg med å få ryddet opp i det om han ikke hører på deg Om det gjelder andre i familie slekt som onkel, tante, besteforeldre osv egentlig uansett hvem. så kan du vise dem hvor skapet skal stå. Om det ikke hjelper, så må man kanskje vurdere å bryte kontakt rett og slett. Jeg vet det kan være forferdelig vanskelig hvis det er noen nære, men om det hjelper på livskvaliteten å bryte kontakt så vil det føles bedre og lettere med tiden regner jeg med Det er ditt liv, og du bestemmer hvordan du vil ha det <3 Anonymous poster hash: 64cfe...04c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Tusen takk for svar ☺ Greia er at dette er en person jeg MÅ forholde meg til, og som jeg føler innimellom ødelegger livskvaliteten til både meg og barna.... Er så lei... Anonymous poster hash: 4e71d...1f8 Håper du føler deg litt bedre når du vet at du ikke er alene Den du snakker om regner jeg med er barnefar?, og isåfall skulle vell en tur til familievernkontoret hjelpe deg med å få ryddet opp i det om han ikke hører på deg Om det gjelder andre i familie slekt som onkel, tante, besteforeldre osv egentlig uansett hvem. så kan du vise dem hvor skapet skal stå. Om det ikke hjelper, så må man kanskje vurdere å bryte kontakt rett og slett. Jeg vet det kan være forferdelig vanskelig hvis det er noen nære, men om det hjelper på livskvaliteten å bryte kontakt så vil det føles bedre og lettere med tiden regner jeg med Det er ditt liv, og du bestemmer hvordan du vil ha det <3 Anonymous poster hash: 64cfe...04c ☺ Anonymous poster hash: 4e71d...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå