Gå til innhold

HJELP! Psyke tanker.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å leke med tanken på hvordan ta livet av noen uten å bli avslørt....?

Burde sikkert søke hjelp jeg men et redd for hvordan jeg blir tatt imot 😣

Anonymous poster hash: da6c5...754

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da bør du oppsøke hjelp. Er det noen spesielle du tenker på?

Fagfolk har hørt det meste før, så jeg tror ærlig talt ikke at de blir overrasket. De vil bare fokusere på å hjelpe deg slik at du ikke har disse tankene lenger.

Anonymous poster hash: 870ea...aeb
Skrevet

Tenker du på en spesiell person da? 

Eller, tenker du bare typisk CSI, krimserier osv... bare sånn laustanker? Eller tenker du myyye på det lsm?

Anonymous poster hash: 0553c...c04
Skrevet

Det har jeg tenkt på også, "her kunne jeg lett dumpet et lik", eller "hvis jeg bare drepte noen jeg ikke hadde noen relasjon til, kunne jeg fint unngått å bli oppdaget".

Men jeg har jo ikke LYST til å gjøre det da. Før jeg blir diagnostisert med terminal cancer, da skal jeg kjøre fullstendig Mengele Zoo på alle jordens blodsugere.

Det er ikke unormale tanker, men samtidig kan det jo være begynnende schizofreni, er ikke lett å si ut fra noen setninger på et forum. Fagfolk har hørt alt, og vet om det er innafor eller noe som bør medisineres.

Anonymous poster hash: b29c0...1fc

Skrevet

Peis på med kalsium (godt over 1400 mg pr dag). Dette er noe av det første som skilles ut av kroppen etter dødsfall, så kan være vanskelig å avsløre. 

Neida, fra spøk til alvor.  Jeg anbefaler deg virkelig å søke hjelp! Jeg skal ikke si at det er uvanlig med slike tanker, men det er ikke helt greit å gå rundt å tenke slik for din egen del. Jeg personlig ville nok fått det bedre om jeg fikk hjelp til å få sortert tanker og følelser. Er nok ikke uten grunn at du tenker slik som du gjør. 
Vær så snill, be om hjelp for din egen del!

Anonymous poster hash: bbf09...763
Skrevet

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Kira

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...