Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Hei, hei! Jeg fikk satt inn spiral i dag og vet egentlig veldig lite om det... Mest skeptisk til alle bivirkningene jeg til nå har lest om. Erfaringer som er verdt å dele? Anonymous poster hash: 770a6...827
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Hadde en del små blødninger i starten. Så hadde jeg ikke mensen igjen før jeg tok den ut.. Veldig greit. Kan ikke huske å ha noen flere nevnverdige bivirkninger. Uten om at jeg hadde en del innbilte svangerskap siden jeg ikke hadde mensen Anonymous poster hash: 21c77...64d
februarprins2013 Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 hadde det i 4 år, hadde ingen plager, bare en del små blødinger i begynnelsen
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Gikk satt inn min første spiral i juli, og jeg er knall fornøyd! Hadde litt blødninger 2 dager i 3 måneder, etter det har jeg ikke blødd én dag. Var på etterkontroll fornyet par uker siden og alt var tipp topp;) Skal tilbake om 2 år for å sjekke "ståa" igjen:) Etter å ha gått på p-piller i 14 år, er jeg overlykkelig for at jeg tilslutt tok motet til meg å satte inn spiral! Vondt var det heller ikke, bare litt ubehagelig i maks 3 sekunder :-) Anonymous poster hash: 38576...774
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Angrer på at jeg ikke har hatt det tidligere. Fra å blø MYE, vondt og lenge ved hver mens er det nå fire dager med en liten blødning. Blødde daglig i tre mnd etter innsetting, men så ble det stopp. Mye mindre smerter og gørr, bmir heller ikke gravid av den, så strålende fornøyd! Anonymous poster hash: c0941...a04
DetErBareMeg Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 Takk for svar! Hva med kviser, sexlyst og vektøkning?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #7 Skrevet 5. februar 2016 Super for jeg slipper mensen!? Men tror den har fjernet sexlysten min totalt 😢 Meeeen tanken på å få mensen h... Igjen ... Nei... Tror den skal få bli😁 Anonymous poster hash: d478a...42e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #8 Skrevet 5. februar 2016 Jeg gikk ikke opp i vekt, men kan ha noe med at jeg ammet en stund mens jeg hadde den. Gikk opp litt etter ammeslutt, mem tror ikke det har noe med spiralen å gjøre. Den hadde heller ikke noe innvirkning på sexlysten, den var som før, litt redusert innimellom men tror det var mer småbarnsgreie. Kviser har jeg ikke. Anonymous poster hash: 21c77...64d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #9 Skrevet 5. februar 2016 Har aldri blødd så mye som når jeg hadde den. Godt å få den ut. Anonymous poster hash: d7a3d...520
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #10 Skrevet 5. februar 2016 Ingen problemer med kviser, vekt eller noe annet.. Annet at føler meg skitten pga småblødninger konstant nå i 6 mnd😖. Konstant ob eller trusebind på.. Håpe det gir seg ellers ryker den ut!! Anonymous poster hash: b673f...5aa
Gjest Antarctica Skrevet 5. februar 2016 #11 Skrevet 5. februar 2016 Jeg er kjempefornøyd. Har hatt det i flere år. Første halvåret var det blødningsforstyrrelser. Men etter det har jeg omtrent ikke hatt noen. Har månedlig en "usynlig" menstruasjon (bare sporblødninger.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå