Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Er det greit å la henne bli koppmatet en kveld så jeg kan dra på middag&kino? Jeg vet at sikkert mange av dere ikke har behov for det, men jeg har det nå.. Vi har vært sammen som lim siden fødsel og jeg har 3 til 😅 Det blir for noen timer.. Anonymous poster hash: a9dd7...4f6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Hvorfor ikke prøve grøt i stedet? Spiser grøt og fruktmos. Tenkte det var greit med litt væske også?😉 Anonymous poster hash: a9dd7...4f6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Er det greit å la henne bli koppmatet en kveld så jeg kan dra på middag&kino? Jeg vet at sikkert mange av dere ikke har behov for det, men jeg har det nå.. Vi har vært sammen som lim siden fødsel og jeg har 3 til 😅 Det blir for noen timer.. Anonymous poster hash: a9dd7...4f6 Selvfølgelig er det greit. Jeg hadde gjort det for lenge siden... gi henne kopp med melk og kos deg på kino og middag 😊 Anonymous poster hash: f3ac7...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå