Gå til innhold

Veddemål med mannen, ang sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere års tørke fra min sin side, så har jeg virkelig fått øynene opp mht til sex med mannen. Går kronisk rundt og er kåt, og er sykt deilig følelse egentlig.

Vi har satt en DEAL fra 1.feb til 1.juni så skal vi ha sex 100 ganger :D med hverandre selvsagt. Høres det drøyt ut? Han jobber endel og er mye borte i forbindelse med jobben.

Vi klarer fint to runder i løpet av en dag og bare gleder meg til i kveld / natt :D

God fredag !

Anonymous poster hash: 37ab3...0bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow må Være fantastisk for mannen

Kos dere 😊😊

Anonymous poster hash: a0e5d...6ab

Skrevet

Han er happy og jeg er happy. Et under at han har holdt med sex 1-2 ganger i året de siste årene. Stakkars.... :(

Skrevet

Han er happy og jeg er happy. Et under at han har holdt med sex 1-2 ganger i året de siste årene. Stakkars.... :(

Hvordan fikk dere snudd det?

Anonymous poster hash: 33421...02e

Skrevet

Kos dere 😊😊

For mannen, liksom. Ikke for henne 😂

Anonymous poster hash: d54fb...daa

Skrevet

Tror du skyter deg selv i foten med dette. For har du satt det igang, vil du føle deg presset til å gjennomføre også. Ikke smart :/

Anonymous poster hash: 7744f...a56

Skrevet

Jeg begynte å se på han med andre øyne og ble brått livende redd for å miste han pga dårlig sexliv. Leser jo så mangt her inne og kan bli mørkeredd av mindre. Skal vel innrømme at de første gangene vi hadde sex igjen så føltes det litt kleint å oppdage vherandre på nytt.

Men når man har fått smaken på sex, så går det av seg selv :D Vi var som kaniner før ungen kom, og ser selv at jeg har vært slem i disse årene. Men har en ikke hatt lyst, så har man ikke. Kan egentlig ikke påtvinge sexlyst og følte at det ble feil å bare ligge der som en melsekk eller tømmestasjon. Noe mannen også vaar enig :)

Skrevet

Tror du skyter deg selv i foten med dette. For har du satt det igang, vil du føle deg presset til å gjennomføre også. Ikke smart :/

Tror ikke det serru. Går jo kronisk rundt å er kåt :D

Skrevet

Tror ikke det serru. Går jo kronisk rundt å er kåt :D

Merkelig å gå fra seriøs tørke til å bli kronisk kåt? Eller?

Anonymous poster hash: a59d2...e59

Skrevet

Nei i grunn ikke. Jo mer man har sex, jo mer vil man ha. Hvor mindre en har sex, jo mindre savner man det. Iallefall for meg.

Skrevet

Ha! Jeg er i akkurat samme situasjon, men uten at vi har tenkt på veddemål. Uansett er det fantastisk! Plutselig blir jeg snurt hvis jeg føler jeg har tatt initiativ for mye de siste dagene og vi ikke har sex en dag fordi det ikke faller ham inn å ta initiativ... Jeg håper dette varer for alltid, men jeg tror ikke jeg hadde turt å inngå veddemål.

Anonymous poster hash: bb3f1...952

Gjest Antarctica
Skrevet

Kos dere 😊😊

For mannen, liksom. Ikke for henne 😂

Anonymous poster hash: d54fb...daa

Ja, du vet vel at sex er noe kvalme greier som menn liker? Og som kvinner bare holder ut hvis de tenker på fedrelandet og teller kvister i takplankene mens det pågår?

Skrevet

Flott at dere har funnet noe som fungerer for dere begge :)

Men jeg skjønner ikke hva veddemålet går ut på? Hva skjer hvis dere klarer det/klarer det ikke?

Anonymous poster hash: ccb12...67c

Gjest Antarctica
Skrevet

Men jeg skjønner ikke hva veddemålet går ut på? Hva skjer hvis dere klarer det/klarer det ikke?

Hvis de bare klarer 99 ganger, blir det 3 strafferunder i høyet 😂

Skrevet

Veddemål? Vedder dere myr hverandre da eller Og hva er konsekvensen hvis dere ikke greier det?

Skrevet

Veddemål? Vedder dere myr hverandre da eller Og hva er konsekvensen hvis dere ikke greier det?

Akkurat det har vi egentlig ikke tenkt ut ennå. Men premien er iallefall en romantisk weekend med bare han og meg helt alene. Bare nyte hverandre og ikke bli abrutt av en 4 åring!

I skrivende stund så har vi 95 ganger igjen til 1,juni :D Rakk to runder i natt. Høres kanskje ille ut, men sykt deilig og vi begge nyter det. Går å tafser på hverandre så fort vi har anledning. Ikke overdrevent så det blir unaturlig altså.

Skrevet

Da må vi bare skjerpe oss om vi ikke klarer det. Poenget er egentlig at vi ALDRI skal havne i den fellen med å ikke ha sex flere år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...