Gå til innhold

Når den ene må jobbe overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen avtaler om hvordan dere gjør det når en av dere må jobbe overtid? 

Jeg irriterer meg grønn over at mannen i 90% av tilfellene bare helt laidback tar kontakt på et tidspunkt der jeg egentlig venter han hjemme, for å si at han må jobbe overtid.

Har spurt han mange ganger om han ikke heller kan si fra før arbeidsdagen er over. Han sier at han skjønner det og skal gjøre noe med det, men gang på gang står middagen på bordet og jeg venter han inn hvert øyeblikk - før en sms tikker inn der han "blir sen i dag". 

Anonymous poster hash: d9fac...835
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber aldri overtid. For hans del har vibkitt enige om to dager i uka han kan bli sen hvis han føler han må. Da har vi ingen aktiviteter på ettermiddagen. Men han vet det oftest dagen før da så vi kan planlegge litt, for det er vanligvis han som henter i bhg. Jeg hadde blitt furten hvis jeg var i din situasjon.

Skrevet

Ja, jeg vurderer egentlig å bare slutte å ha middagen på bordet etter jobb. Jeg og barna kan spise etter skolen, så kan han varme opp rester. Respektløst er det.

Hi

Anonymous poster hash: d9fac...835

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...