Gå til innhold

Drit lei jobben min!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri følt at jeg har passet inn, altså blitt tatt i mot i 'gjengen', for det er gjerne det på en arbeidsplass.

Men i dag har de som vanlig fredagskaffen sin på postrommet med kake attåt, eneste er at den gangen ble jeg faktisk ikke inkludert. Jeg kom mitt i kaffen og spurte om det var nok til meg og, det var det. Så jeg tok med meg og gikk der i fra. Jeg orket ikke sitte der med dem da de så tydelig ikke ville ha meg med!!!

 

Over helgen får jeg vite om jeg får en ny jobb. Jeg håper virkelig, krysser fingre og tær :D Jeg vil, må ha en ny jobb før jeg flyr på veggen her :/

 

Sånn, nå har jeg fått ut litt frustrasjon.



Anonymous poster hash: 2c519...537
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvordan fungerer du sosialt på arbeidsplassen din? Bidrar du til å prate og være en del av "lunsj-gjengen", eller melder du deg litt ut? I så fall kan det jo være at de tror at du helst ønsker å være i fred?<br /><br />

 

Anonymous poster hash: 36557...01a

Skrevet

Skjønner hva du mener, og hadde det enda vært det. Men jeg prøver, har prøvd mange ganger.

Det har til og med hendt at jeg har snakket til dem hvor de har oversett det jeg sier og fortsetter å snakke over meg, hvis du skjønner?



Anonymous poster hash: 2c519...537
Skrevet

Det er jo ikke greit i det hele tatt. Er dette en liten plass, der de andre ansatte har vært den samme gjengen i mange år? Misunnelse?<br /><br />Ikke kjekt å ha det sånn. Da ønsker man seg en annen jobb ja....

 

Anonymous poster hash: 36557...01a

Skrevet

Hvis det er vanlig med fredagskaffe tenker de nok ikke på å invitere deg. Er ikke det sånt som folk bare henger seg på i lunchen? Kan hende tror de at du ikke vil ha noe med dem å gjøre og oppfatter deg som sær eller frekk når du bare tar kake og går.



Anonymous poster hash: f065e...442
Skrevet

Det sendes invitasjoner i mailen. Og det var første gang jeg ikke ble invitert, derav gjorde jeg som jeg gjorde og gikk.

 

Selve avdelingen er liten ja.

 

Anonymous poster hash: 2c519...537

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Men hvordan fungerer du sosialt på arbeidsplassen din? Bidrar du til å prate og være en del av "lunsj-gjengen", eller melder du deg litt ut? I så fall kan det jo være at de tror at du helst ønsker å være i fred?<br /><br />

 

Anonymous poster hash: 36557...01a

Man kan ikke gå utifra at noen helst vil være i fred selv om man melder seg litt ut.

Det kan være mange grunner til at man "ikke er med i samtalen".

Dessuten koster det ikke mange kalorier å invitere/si ifra om at det blir kake i lunsjen.

Skrevet

Pleier dere ikke alltid ha fredagskaffi? Alle vet vel hvilken klokke den er og har noen kake så spiser man det og.

 

Møter noen ikke opp så blir de vel ikke etterlyst?

 

Noen ganger må man gjøre innsats selv for å bli inkludert. Har du hatt med kake? Har du gjort noe for fellesskapet?

 

Anonymous poster hash: 9866a...049

Skrevet

Pleier dere ikke alltid ha fredagskaffi? Alle vet vel hvilken klokke den er og har noen kake så spiser man det og.

 

Møter noen ikke opp så blir de vel ikke etterlyst?

 

Noen ganger må man gjøre innsats selv for å bli inkludert. Har du hatt med kake? Har du gjort noe for fellesskapet?

 

Anonymous poster hash: 9866a...049

Ikke absolutt hver fredag. Og som jeg skrev lenger opp så blir det sendt ut invitasjon, for nei, det er ikke til samme tid. Ja, jeg har vært den som har tatt med kaker flere ganger.

 

 

Anonymous poster hash: 2c519...537

Skrevet

Jeg er også dritt lei. Det samme å gjøre hver eneste dag og det begynner å bli noen år der nå. Håper jeg får ny jobb i år ... Men allikevel er jeg så sinnsykt takknemlig for at jeg har en fast 100% stilling og stabil inntekt! :)

 

Anonymous poster hash: 0fb53...20a

Skrevet

Nå fikk jeg den nye jobben heldigvis :D og JUBLER for det :D

Nå må jeg bare bite tenna sammen og HOLDE UT til 1. mars.

Og som jeg gleder meg :D

 

 

Men som du siste sier, jeg har også vært takknemlig for stabil inntekt, er derfor jeg har blitt. Men nå kan jeg endelig reise herifra og få en stabil inntekt ett annet sted i en fast jobb :D



Anonymous poster hash: 2c519...537
Skrevet

 

Nå fikk jeg den nye jobben heldigvis :D og JUBLER for det :D

Nå må jeg bare bite tenna sammen og HOLDE UT til 1. mars.

Og som jeg gleder meg :D

 

 

Men som du siste sier, jeg har også vært takknemlig for stabil inntekt, er derfor jeg har blitt. Men nå kan jeg endelig reise herifra og få en stabil inntekt ett annet sted i en fast jobb :D

 

Anonymous poster hash: 2c519...537

Gratulerer, og lykke til :)

 

Anonymous poster hash: c9855...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...