Gå til innhold

Kan man bli helt utmattet av bekymringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten. Makter lite selv om jeg så gjerne vil. Skulle ønske jeg bare kunne hive meg rundt og shine hele huset eller gå meg en tur. Men når jeg begynner mister jeg helt motet. Finner ikke energien. Blodprøver viser at alt er tipp topp. Noen ganger drikker jeg energidrikk som f.eks redbull for å få litt ekstra piff. Men jeg sliter med angst og mild depresjon. Og jeg er konstant bekymret + at jeg sover dårlig. I bølger kan jeg plutselig få litt ekstra energi og da hiver jeg meg rundt, men for det meste føler jeg meg bare tom. Nesten lat😳 Har dere noen tips til meg?

Anonymous poster hash: b428b...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, alt det der kan gjøre deg utmattet. 

Tips: Hopp i det, gjør ting. Lag deg en liste over ting du skulle ønske du kunne gjøre eller ting du burde gjøre, og så starter du et sted. Å gi opp er ikke et alternativ, og det kan du faktisk bare bestemme deg for. Når du klarer en ting her og en ting der vil du føle deg mye bedre, det kan jeg nesten garantere. 

Gjør det, gjør det, gjennomfør det. Det er det som funker best. Hvis du synes det er behov for det kan du unne deg belønninger for hver ting du greier, men mestring og det å se at man bruker mer energi på å grue seg enn på å få ting unna er veldig god motivasjon i seg selv. 

Skrevet

Ja, det kan det.

Men hvor lenge har du hatt det sånn?

Anonymous poster hash: 9f38f...8bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...