Gå til innhold

dere som kan dette med vekt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har vært vant til å spise akkurat hva jeg vil og har fråtset mange ganger i uken, men likevel holdt vekten... er det da sannsynlig at jeg vil kunne gå ned i vekt bare ved å begrense inntaket i ukedagene til ca. 1300-1400 kcal? Og leve godt i helgene?



Anonymous poster hash: a45b0...101
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig. Kommer jo litt an på hva du mener med fråtsing da. Noen kaller det å spise 200 g sjokolade, en burger ekstra, og et par potetgullposer.. Andre kaller det en ekstra potet til middagen og en lien bolle med is til dessert...

Men ville prøvd 1500 til å begynne med. Hvis har holdt vekten med fråtsing så trenger du nok ikke å ligge så veldig lavt. Du har vel høy forbrenning.

Hva en går ned av er veldig individuelt, vekt, høyde, alder, aktivitetsnivå etc spiller inn på hva du bør ligge på av inntak.



Anonymous poster hash: 7370d...2bc
Skrevet

Kroppen har en unik evne til å tilpasse seg den mengden du spiser så det er ikke nødvendigvis så rart at du holder vekten stabil. Jeg hadde først og fremst kuttet ut litt på karbohydrater og ikke telt kalorier og sett om det ga resultat i første omgang.



Anonymous poster hash: 30ba5...3c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...