Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Jeg er absolutt ikke den som maser på mannen når han er på jobb. Jeg tror at jeg har ringt han en eneste gang, og da var det veldig viktig. Det hender derimot at jeg sender en sms hvis det er noe litt viktig. Saken er at det alltid uten unntak tar skikkelig lang tid før han svarer. Kan ta opp mot fem timer. "Hva så?" tenker du, "han er jo på jobb og er opptatt". Ja, helt enig. Det er bare det at han gjerne tar seg tid til lengre telefonsamtaler med moren eller en kompis, flere ganger i uka. I forrige uke for eksempel, da var jeg hjemme med vår syke datter. Han hadde ikke hatt tid til å sende en sms og spørre hvordan det gikk med henne, men han hadde snakket lenge og vel med moren på telefon i arbeidstiden. En sms tar jo 20 sekunder. Jeg vet jo at det er teit, men det får meg til å føle at jeg eller vi blir nedprioritert. Vi er ikke like viktige, og kan alltids vente. Anonymous poster hash: d9004...3d3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Høres ut som en litt merkelig prioritering, men forventer du virkelig meldinger fra mannen når du er hjemme med sykt barn? Anonymous poster hash: d495d...5a2
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Nei jeg gjør egentlig ikke det. Men det var første gang hun var syk (vårt første barn), og jeg ble sittende og tenke på at jeg selv garantert hadde kommet til å sjekke i løpet av dagen hvordan det gikk med henne siden det hadde vært en forferdelig natt for henne. Da han ikke gjorde det tenkte jeg at det var fordi han var travelt opptatt, men så skjønte jeg at han ikke hadde vært det heller. Hi Anonymous poster hash: d9004...3d3
Gjest Antarctica Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Nei jeg gjør egentlig ikke det. Men det var første gang hun var syk (vårt første barn), og jeg ble sittende og tenke på at jeg selv garantert hadde kommet til å sjekke i løpet av dagen hvordan det gikk med henne siden det hadde vært en forferdelig natt for henne. Da han ikke gjorde det tenkte jeg at det var fordi han var travelt opptatt, men så skjønte jeg at han ikke hadde vært det heller. Hi Anonymous poster hash: d9004...3d3 Det der hadde jeg også reagert på. Han får ta og klippe navlestrengen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå