Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Datteren min fikk hull i ørene i begynnelsen av oktober. Etter dette har hun hatt øredobber i hele tiden. Etter de første 6-7 ukene har vi tatt dem ut og byttet til andre, tatt de ut når hun dusjer, trener osv, men ellers har hun hatt dem i. I går glemte vi å ta i øredobbene igjen etter turn, og i dag morges var hullene nesten grodd igjen! Jeg måtte finne fram de øredobbene med spiss ende og rolig og forsiktig vri og presse lett før jeg omsider fikk dem i igjennom. Datteren min synes det gjorde litt vondt, og det kom en ørliten dråpe blod, så det var tydelig at huden hadde grodd sammen igjen minst et sted. Jeg har selv hull i ørene, og jeg kan fint gå uten øredobber/ringer i flere måneder uten at hullene gror igjen av den grunn. Sånn ca når kan jeg forvente at hullene i ørene til min datter når samme stadiet? Altså at de ikke gror igjen slik de gjorde i natt. Anonymous poster hash: 8bc69...8e9
Gjest GulleGo´ Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Tror faktisk det tok over et år før mine hull ikke grodde igjen så fort jeg gikk uten øredobb! Første året måtte jeg presse øredobben igjennom et lag med hud om jeg ikke hadde i øredobb over natta. Nå kan jeg også gå flere måneder uten heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Det gror relativt fort ved nye hull. Jeg har hatt endel tung ørepynt på, og derfor har hullene blitt litt strukket og litt større enn de er hos f.eks datteren min som har hatt hull i et par år nå.. Anonymous poster hash: 30026...b0c
Kanutten83 Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Tror det er litt individuelt. Jeg f.eks kunne gå uten øredobber i flere uker etter ett par mnd uten at de grodde igjen, samme med min ene søster. De 2 andre søstrene mine kan ikke gå mer enn ett par dager uten øredobber før det begynner å gro igjen til tross for at det er mange år siden de fikk hull i ørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå