Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Spirometritesten var fin?(er det ikke det det heter?😂).... Anonymous poster hash: 06cd8...2ea
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Bumper denne🙏🏻 Anonymous poster hash: 06cd8...2ea
HvittHus Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Jeg har astma og negativ spirometri. Men jeg får kraftig fall i lungekapasitet under infeksjoner, og dette er da grunnen til at jeg har fått diagnosen astma. Bruker PEF-måler her hjemme for å monitorere lunekapasiteten.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Ja, jeg får ikke så dårlig resultat på den, men har klart astma. Da jeg var ung, og gikk på idrettslinja, pluss trente veldig mye utenom. Så fikk jeg jo som resultat, at jeg hadde bedre lungekapasitet enn andre på min alder. Men jeg hadde jo fortsatt astma anfall. Anonymous poster hash: 2bc57...ec7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Legen kalte min astma for situasjonsbetinget astma tror jeg. PEF var innenfor normalen men helt i grenseland. Jeg fikk diagnosen astma pga konstant irriterte luftveier og forkjølelse. Fikk alvesco for å prøve og har ikke vært forkjølet siden omtrent. Tidligere var jeg forkjølet en gang i måneden. Anonymous poster hash: 406b6...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå