Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Hvorfor skriver folk utdrag fra teksten i en sang eller replikker fra et filmklipp i kommentarfeltet? Helt uten noen tilleggskommentar? Hadde ikke lurt dersom jeg så det en sjelden gang, hadde vel tenkt at de syntes det var spesielt fint, men "alle" gjør jo det? Anonymous poster hash: 149be...1f6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Hvorfor skriver folk utdrag fra teksten i en sang eller replikker fra et filmklipp i kommentarfeltet? Helt uten noen tilleggskommentar? Hadde ikke lurt dersom jeg så det en sjelden gang, hadde vel tenkt at de syntes det var spesielt fint, men "alle" gjør jo det? Anonymous poster hash: 149be...1f6 MED youtube skulle det altså være Anonymous poster hash: 149be...1f6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Har aldri sett at folk har gjort det, men tenker umiddelbart at det er fordi de liker akkurat den teksten/dialogen ekstra godt..? Anonymous poster hash: 9a4fe...712
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Har aldri sett at folk har gjort det, men tenker umiddelbart at det er fordi de liker akkurat den teksten/dialogen ekstra godt..? Anonymous poster hash: 9a4fe...712 Kan egentlig ikke tenke meg noen annen grunn, jeg heller, men det ser så utrolig merkelig ut når hele kommentartråden består av det. Så jeg lurte på om det var ett eller annet jeg hadde gått glipp av. HI Anonymous poster hash: 149be...1f6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Har aldri sett at folk har gjort det, men tenker umiddelbart at det er fordi de liker akkurat den teksten/dialogen ekstra godt..? Anonymous poster hash: 9a4fe...712 Kan egentlig ikke tenke meg noen annen grunn, jeg heller, men det ser så utrolig merkelig ut når hele kommentartråden består av det. Så jeg lurte på om det var ett eller annet jeg hadde gått glipp av. HI Anonymous poster hash: 149be...1f6 Har aldri sett sånne kommentarfelt..🤔 Link? Anonymous poster hash: 9a4fe...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå