Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Finnes det shampo og balsan som fremmer krøller??? Jeg har mye krøller /fall. Det kan krølle s3g når et tørker vått. Men ellers er det bare tykt med mye fall..... Hvordan fremprovosere hrøler?? Anonymous poster hash: f4714...068
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Det finnes vel i alle fall serum og krem man kan ha i håret som definerer krøller. Anonymous poster hash: 29bf4...df4
Iiiiik Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Det finnes jo shampo og balsam som skal fremme krøller. Vet dog ikke helt om jeg vil si det virker. KMS har noe som heter Curling Balm, fordeles i håret etter vask. Nå for tiden bruker jeg et produkt fra Maroccan Oil, har samme funksjon. For meg handler det mest om å samle krøllene og å dempe krus, så vet ikke om du vil ha glede av det. Snakk med en frisør du, de kan jo gjerne anbefale produkter.
Leeloo76 Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Jeg bruker softstyler (føner med stort munnstykke) på håret mitt sammen med skum for krøller (tror jeg har fra Björn Axen, men det finnes sikkert mange andre).
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Jeg bruker denne https://www.blivakker.no/product/wella-professionals/3049282/wella-professionals-styling-boots-bounds-300ml Fordeler den i vått hår, rufser til håret og lar det luftørke, da holder krøllene seg. Anonymous poster hash: 41481...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå