Gå til innhold

Livmortappen, noen kloke? (samme som i Bli Gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang i går kjente jeg på livmortappen. Jeg er veldig usikker på hvordan den skal kjennes ut..

Jeg satt på huk og måtte helt inn med langefingeren for å kjenne noe. da kjente jeg en liten "hard" grop/søkk, men lenger bak var det mykt. (sorry detaljene)

Noen som vet hva dette betyr?

Jeg hadde IKM igår, venter med å teste da jeg har litt ustabile sykluser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lille harde gropen er livmortappen din, den pleier ikke sitte innerst i skjeden, så det er derfor du kjenner at det er litt mykt lenger inn. Hos meg pleier livmortappen å bli myk og litt åpen når jeg skal ha mensen. Kanskje det har klaffet for deg? :)

Skrevet

Den lille harde gropen er livmortappen din, den pleier ikke sitte innerst i skjeden, så det er derfor du kjenner at det er litt mykt lenger inn. Hos meg pleier livmortappen å bli myk og litt åpen når jeg skal ha mensen. Kanskje det har klaffet for deg? :)

Tusen takk for svar Salvador :)

Dette hørtes lovende ut! Tør ikke håpe for mye siden jeg har litt menssmerter av og til. men gjerne jeg tester i løpe av helgen :)

Skrevet

Tusen takk for svar Salvador :)

Dette hørtes lovende ut! Tør ikke håpe for mye siden jeg har litt menssmerter av og til. men gjerne jeg tester i løpe av helgen :)

Ikke la deg skremme av de smertene! :) De kan også være tidlige tegn! ;)

Skrevet

Jeg testet idag, den ble negativ. :( Så nå kan TR bare komme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...