Klemenhåpefull Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 For første gang i går kjente jeg på livmortappen. Jeg er veldig usikker på hvordan den skal kjennes ut.. Jeg satt på huk og måtte helt inn med langefingeren for å kjenne noe. da kjente jeg en liten "hard" grop/søkk, men lenger bak var det mykt. (sorry detaljene) Noen som vet hva dette betyr? Jeg hadde IKM igår, venter med å teste da jeg har litt ustabile sykluser
Salvador Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Den lille harde gropen er livmortappen din, den pleier ikke sitte innerst i skjeden, så det er derfor du kjenner at det er litt mykt lenger inn. Hos meg pleier livmortappen å bli myk og litt åpen når jeg skal ha mensen. Kanskje det har klaffet for deg?
Klemenhåpefull Skrevet 5. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2016 Den lille harde gropen er livmortappen din, den pleier ikke sitte innerst i skjeden, så det er derfor du kjenner at det er litt mykt lenger inn. Hos meg pleier livmortappen å bli myk og litt åpen når jeg skal ha mensen. Kanskje det har klaffet for deg? Tusen takk for svar Salvador Dette hørtes lovende ut! Tør ikke håpe for mye siden jeg har litt menssmerter av og til. men gjerne jeg tester i løpe av helgen
Salvador Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Den lille harde gropen er livmortappen din, den pleier ikke sitte innerst i skjeden, så det er derfor du kjenner at det er litt mykt lenger inn. Hos meg pleier livmortappen å bli myk og litt åpen når jeg skal ha mensen. Kanskje det har klaffet for deg? Tusen takk for svar Salvador Dette hørtes lovende ut! Tør ikke håpe for mye siden jeg har litt menssmerter av og til. men gjerne jeg tester i løpe av helgen Ikke la deg skremme av de smertene! De kan også være tidlige tegn!
Klemenhåpefull Skrevet 6. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2016 Jeg testet idag, den ble negativ. Så nå kan TR bare komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå