Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Noen som har et sted å anbefale for tidlig ultralyd? Gjerne i Akershus eller Hedmark området :) Anonymous poster hash: 06056...926
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Martin Lundring på Jessheim er utrolig dyktig. Da får du vite kjønn og hvis du vil, anbefaler å bestille sent i uke 12 så er det mest sikkert i forhold til kjønn Anonymous poster hash: 0ceb6...0fe
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Martin Lundring. Han er fantastisk. Både faglig og som person. Vet ikke om han fortsatt jobber på ahus også? Jeg gikk til han for to år siden da jeg hadde risikosvangerskap. Han var så flink til å berolige meg og var oppriktig interessert i sønnen min i magen. Brukte navnet hans og pratet litt direkte med magen min. Det betød utrolig mye for meg at han behandlet han som en person alt inne i magen. Anonymous poster hash: 31586...ae0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 takk dere..!!! fant siden på nett så fikk bestilt time allerede for første ultralyd til uken *gleder meg* Anonymous poster hash: 06056...926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå