Gå til innhold

Hva hadde du sagt om du fant ut at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren din hadde et seksuelt forhold til ei som er tre år yngre enn deg?

Og hva hadde du sagt til pappan din?

Anonymous poster hash: 56077...742

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe, for min pappa er et voksent menneske som styrer livet sitt selv. Slik jeg gjør med mitt. Jeg kunne nok ha tenkt noe, men hadde absolutt ikke tenkt høyt.

Skrevet

Hadde tenkt at jeg håper de er lykkelige sammen. Hadde ikke sagt noe.

Skrevet

Heh.... helt ærlig hadde jeg syns det var ekkelt, fordi min pappa er 64 år , og da ville hun vært 23. Det syns jeg er langt over grensen å det kunne han holdt seg for god til.

Jeg har jo ikke noe med hva min far gjør , men hadde tenkt mitt å ikke vist noe form for begeistring akkuratt. Beklager altså men det er meg;)

Skrevet

Hadde først tenkt mitt, lurt på om det hadde rabla for ham og så spurt ham om det. Hadde virkelig ikke vært glad!

Anonymous poster hash: 991a4...143

Skrevet

Hadde sagt at han var en ekkel utro gammel gris.

Anonymous poster hash: 89385...988
Skrevet

Nå lever ikke min far. Men han hadde vært 78 år, og hun han hadde sex med hadde vært 34 år. Hadde nok tenkt mitt, men ikke sakt noe.

Anonymous poster hash: 1a804...a0b
Skrevet

Okei, så dere hadde ikke sagt noe til han. Men hva hadde tenkt? (Eller sagt til mannen din?)

Gjelder mann 58 med jente 28.

Skrevet

Faren din hadde et seksuelt forhold til ei som er tre år yngre enn deg?

Og hva hadde du sagt til pappan din?

Tre år yngre enn meg ville bety at han hadde et seksuelt forhold med en jente på 20. Det er ikke greit i mine øyne, når mannen selv er over 50. Jeg hadde nok sagt noe, akkurat hva vet jeg ikke. Men det hadde nok ikke blitt pent!  :legrine:

Anonymous poster hash: 2df08...649

Skrevet

Okei, så dere hadde ikke sagt noe til han. Men hva hadde tenkt? (Eller sagt til mannen din?)

Gjelder mann 58 med jente 28.

Heilt totalt umogleg å sjå faren min i den situasjonen. Men om det er snakk om en singel mann og ei singel dame så ville eg nok ikkje sagt noko. Veit om ektepar med 25 års aldersforskjell. Det får vere opp til kvar enkelt. Også spørst det litt korleis du veit om det. Har far din fortalt det sjølv? Har du høyrt rykter? Er det berre sex eller er det kjensler inn i bildet? Om min far hadde rota seg bort i ei dame eg meinte ikkje var bra for han så hadde eg vel ytma frampå, men utifrå dei opplysningene du kjem med her så er det vanskeleg å vite kva ein skal råde deg til:-)

Skrevet

Nå er pappaen min 60 år og jeg 41 år, så om han fant en dame på 38 hadde det ikke vært verdens undergang... Dama hans er 10 år eldre enn meg da, og må innrømme at jeg synes det passer seg bedre 😉

Anonymous poster hash: 1f322...105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...