Gå til innhold

4 åring og vallergan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at ungen blir spinnvill av dette medikamentet? Får 2.5 ml ved sekstiden og like våken er hun, om ikke verre.

Har prøvd det 4 ganger nå og kun første gangen sovnet hun.

Anonymous poster hash: 9b17f...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det normalt at ungen blir spinnvill av dette medikamentet? Får 2.5 ml ved sekstiden og like våken er hun, om ikke verre.

Enkelte reagerer motsatt av det de skal på beroligende medikamenter. Har en sønnen som ble spinnvill av det de får før de skal opereres. Han ble fullstendig bajas av vallergan og det samme med febernedsettende faktisk. Fant ut da han ble eldre at han har add og at dette er temmelig vanlig med den diagnosen.

Anonymous poster hash: 1f2f3...1fe

Skrevet

Enkelte reagerer motsatt av det de skal på beroligende medikamenter. Har en sønnen som ble spinnvill av det de får før de skal opereres. Han ble fullstendig bajas av vallergan og det samme med febernedsettende faktisk. Fant ut da han ble eldre at han har add og at dette er temmelig vanlig med den diagnosen.

Anonymous poster hash: 1f2f3...1fe

Uff, diagnose mer her og diagnose meg der. Hi, min ble også hyper av slike medisiner da hun var mindre. Da hadde hun generelt problemer med å sove. Ville ikke sove, lakenskrekk, og mange oppvåkninger om natta. Ofte trøtt, og når hun følte seg bedre idet medisinen virket, så ble hun hyper. Og overtrøtt! Dermed mer hyper. I dag har hun sovehjerte, og overhodet ingen diagnose. Helt vanlig barn, som bare slet med søvnen de første årene.

Anonymous poster hash: 351d8...fa7

Skrevet

Hun har ingen diagnoser og er et rolig barn ellers i hverdagen. Men som siste her skriver, så lider også hun her av totalt lakenskrekk. Krabbet rundt på alle fire i går kveld da hun ikke orket å gå. Hv med å legge seg til å sove i stedet?

Kan legge til at hun sover til og fra i sengen vår. Så fort jeg la meg, så sovnet "spetaklet"!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...