Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Vet dere hvor langt det er fra Holmenkollen t-bane til der ski arrangementene er? 4-åringen skal gå skirenn der og lurer derfor. Anonymous poster hash: 24fc3...27c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Ca 5-10 min oppoverbakke. Anonymous poster hash: 94d76...16c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Ca 5-10 min oppoverbakke. Anonymous poster hash: 94d76...16c Urk..... tror vi tar bilen da... 😖 Anonymous poster hash: 24fc3...27c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Ca 5-10 min oppoverbakke. Anonymous poster hash: 94d76...16c Urk..... tror vi tar bilen da... 😖 Anonymous poster hash: 24fc3...27c Regner med dere skal på barnas holmenkolldag? Dere kommer til å angre dersom dere tar bilen. Det blir et sant kaos der, og det er ikke nok parkeringsplasser til alle som vil ha. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Må ikke finne på å kjøre opp!! Kjør til Bogstad og ta buss videre. Anonymous poster hash: 5a954...e52
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Ca 5-10 min oppoverbakke. Anonymous poster hash: 94d76...16c Urk..... tror vi tar bilen da... 😖 Anonymous poster hash: 24fc3...27c Regner med dere skal på barnas holmenkolldag? Dere kommer til å angre dersom dere tar bilen. Det blir et sant kaos der, og det er ikke nok parkeringsplasser til alle som vil ha. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9 Mannen får slippe oss av og finne parkering alene. Anonymous poster hash: 24fc3...27c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Ca 5-10 min oppoverbakke. Anonymous poster hash: 94d76...16c Urk..... tror vi tar bilen da... 😖 Anonymous poster hash: 24fc3...27c Regner med dere skal på barnas holmenkolldag? Dere kommer til å angre dersom dere tar bilen. Det blir et sant kaos der, og det er ikke nok parkeringsplasser til alle som vil ha. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9 Mannen får slippe oss av og finne parkering alene. Anonymous poster hash: 24fc3...27c Bare det å komme dit så man FÅR sluppet av noen er en utfordring. Tro meg, jeg har bodd der og vært så uheldig å måtte kjøre forbi der både opp og ned midt under slike arrangementer... Det var noe vi for enhver pris prøvde å unngå, men det gikk ikke alltid. Vil absolutt anbefale å ta T-banen. Og 5-10 minutter er da virkelig rett bed siden av. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 Må ikke finne på å kjøre opp!! Kjør til Bogstad og ta buss videre. Anonymous poster hash: 5a954...e52 Buss er jo ikke noe bedre enn å kjøre selv, i det kaoset der. T-bane er egentlig det eneste fornuftige her altså. Basert på mange år med erfaring. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Ca 5-10 min oppoverbakke. Anonymous poster hash: 94d76...16c Urk..... tror vi tar bilen da... 😖 Anonymous poster hash: 24fc3...27c Regner med dere skal på barnas holmenkolldag? Dere kommer til å angre dersom dere tar bilen. Det blir et sant kaos der, og det er ikke nok parkeringsplasser til alle som vil ha. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9 Mannen får slippe oss av og finne parkering alene. Anonymous poster hash: 24fc3...27c Bare det å komme dit så man FÅR sluppet av noen er en utfordring. Tro meg, jeg har bodd der og vært så uheldig å måtte kjøre forbi der både opp og ned midt under slike arrangementer... Det var noe vi for enhver pris prøvde å unngå, men det gikk ikke alltid. Vil absolutt anbefale å ta T-banen. Og 5-10 minutter er da virkelig rett bed siden av. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9 Jeg er dessverre veldig dårlig til beins. Så vet ikke om jeg hadde klart å gå 10 min oppover, og deretter stå og gå noen timer på arranementet - så 10 min ned igjen. Anonymous poster hash: 24fc3...27c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 Det går shuttlebusser fra Bogstad, parker der. Må ikke finne på å prøve å kjøre opp. Men det er ikke langt fra t-banen altså, 10 min. kan dere vel gå. Anonymous poster hash: 791db...fde
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 Ca 5-10 min oppoverbakke. Anonymous poster hash: 94d76...16c Urk..... tror vi tar bilen da... 😖 Anonymous poster hash: 24fc3...27c Regner med dere skal på barnas holmenkolldag? Dere kommer til å angre dersom dere tar bilen. Det blir et sant kaos der, og det er ikke nok parkeringsplasser til alle som vil ha. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9 Mannen får slippe oss av og finne parkering alene. Anonymous poster hash: 24fc3...27c Bare det å komme dit så man FÅR sluppet av noen er en utfordring. Tro meg, jeg har bodd der og vært så uheldig å måtte kjøre forbi der både opp og ned midt under slike arrangementer... Det var noe vi for enhver pris prøvde å unngå, men det gikk ikke alltid. Vil absolutt anbefale å ta T-banen. Og 5-10 minutter er da virkelig rett bed siden av. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9 Jeg er dessverre veldig dårlig til beins. Så vet ikke om jeg hadde klart å gå 10 min oppover, og deretter stå og gå noen timer på arranementet - så 10 min ned igjen. Anonymous poster hash: 24fc3...27c Dere må gjøre som dere vil, men nå er dere i alle fall behørig advart, så er dere i alle fall mentalt forberedt. Lykke til og kos dere på arrangement. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #12 Skrevet 4. februar 2016 Ca 5-10 min oppoverbakke. Anonymous poster hash: 94d76...16c Urk..... tror vi tar bilen da... 😖 Anonymous poster hash: 24fc3...27c Regner med dere skal på barnas holmenkolldag? Dere kommer til å angre dersom dere tar bilen. Det blir et sant kaos der, og det er ikke nok parkeringsplasser til alle som vil ha. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9 Mannen får slippe oss av og finne parkering alene. Anonymous poster hash: 24fc3...27c Bare det å komme dit så man FÅR sluppet av noen er en utfordring. Tro meg, jeg har bodd der og vært så uheldig å måtte kjøre forbi der både opp og ned midt under slike arrangementer... Det var noe vi for enhver pris prøvde å unngå, men det gikk ikke alltid. Vil absolutt anbefale å ta T-banen. Og 5-10 minutter er da virkelig rett bed siden av. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9 Jeg er dessverre veldig dårlig til beins. Så vet ikke om jeg hadde klart å gå 10 min oppover, og deretter stå og gå noen timer på arranementet - så 10 min ned igjen. Anonymous poster hash: 24fc3...27c Dere må gjøre som dere vil, men nå er dere i alle fall behørig advart, så er dere i alle fall mentalt forberedt. Lykke til og kos dere på arrangement. Anonymous poster hash: 6f59a...5f9 Jeg skulle gjerne gått. Men, kjenner mine begrensninger. Takk 😊 Anonymous poster hash: 24fc3...27c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 Det er kaotisk der oppe når det er arrangementer. Vi var ved Tryvann på vanlig skitur en fin søndag tidligere i vinter. Brukte en time i bilkø fra Tryvann og ned til Smedstad på vei hjemover. Og det var uten at det var noe stort arrangement, bare en vanlig tursøndag. Tar du bilen må du beregne en time ekstra pga fare for kø på vei opp og like mye på vei ned. Det er MYE folk på barnas holmenkollsøndag. Anonymous poster hash: a8259...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå