mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Vi gifter oss til sommeren og ønsker at det er mitt eldste barn som følger meg ned kirkegulvet , han blir 10 i år. Er dette noe som er vanlig å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Opp kirkegulvet, i så fall. Ned igjen skal du vel gjerne gå sammen med mannen. Anonymous poster hash: 71908...5c8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2016 Mente opp selvsagt:)
Superdolly Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Det spiller vel ingen rolle hvor vanlig det er? Dette velger dere akkurat som det passer dere. Mette Marit og Håkon gikk jo sammen, i sin tid...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 jeg gikk med unga, samme gjorde ei venninne. ser ikke problemet. har ikke kontakt med pappa og har ingen andre menn som kunne fulgt meg, dette var veldig naturlig. og har jo unger så er ikke akkurat så noen skulle gi meg bort, det har jeg jo allerede blitt Anonymous poster hash: d1e14...cc9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2016 Da gjør jeg nok det, i hvertfall hvis han har lyst
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Klarer han det da? Anonymous poster hash: 6c24b...738
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2016 Klarer han det da?Anonymous poster hash: 6c24b...738 Hvorfor skulle han ikke klare det?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Synes jeg godt du kan gjøre! Høres koselig ut. Det som er så fint med bryllup er at du/dere kan gjøre det på akkurat den måten dere ønsker. Drit i hva som er "vanlig". Anonymous poster hash: 499f4...8ff
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 Klarer han det da?Anonymous poster hash: 6c24b...738 Hvorfor skulle han ikke klare det? Etter alt du har skrevet her inne er det jo åpenbart mye som er en utfordring for denne gutten. Hvorfor ikke la din yngste sønn føre deg heller? Anonymous poster hash: 6c24b...738
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2016 Klarer han det da?Anonymous poster hash: 6c24b...738 Hvorfor skulle han ikke klare det? Etter alt du har skrevet her inne er det jo åpenbart mye som er en utfordring for denne gutten. Hvorfor ikke la din yngste sønn føre deg heller?Anonymous poster hash: 6c24b...738 Han klarer det nok helt fint ja:) hvis han vil skal han gjøre det.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2016 Synes jeg godt du kan gjøre! Høres koselig ut. Det som er så fint med bryllup er at du/dere kan gjøre det på akkurat den måten dere ønsker. Drit i hva som er "vanlig". Anonymous poster hash: 499f4...8ff Ja!! Jeg tror det blir veldig koselig:) vi kommer nok til å ha ett litt annerledes bryllup uansett . Spennende dette å planlegge bryllup:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 Synes jeg godt du kan gjøre! Høres koselig ut. Det som er så fint med bryllup er at du/dere kan gjøre det på akkurat den måten dere ønsker. Drit i hva som er "vanlig". Anonymous poster hash: 499f4...8ff Ja!! Jeg tror det blir veldig koselig:) vi kommer nok til å ha ett litt annerledes bryllup uansett . Spennende dette å planlegge bryllup:) Ja, det var kjempegøy, men er litt godt å være ferdig med det også... Hehe... Kos deg masse med forberedelsene og lykke til! Anonymous poster hash: 499f4...8ff
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2016 Synes jeg godt du kan gjøre! Høres koselig ut. Det som er så fint med bryllup er at du/dere kan gjøre det på akkurat den måten dere ønsker. Drit i hva som er "vanlig". Anonymous poster hash: 499f4...8ff Ja!! Jeg tror det blir veldig koselig:) vi kommer nok til å ha ett litt annerledes bryllup uansett . Spennende dette å planlegge bryllup:) Ja, det var kjempegøy, men er litt godt å være ferdig med det også... Hehe... Kos deg masse med forberedelsene og lykke til! Anonymous poster hash: 499f4...8ff Tusen takk:) det er mye som må planlegges , men vi koser oss masse med det. Det kommer selvsagt til å bli helt perfekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå