Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Hvem kontakter man ? Hun gråter mye om dagene og bekymrer seg for alt. Sover ikke på kveldene og nå er det litt for mye for oss foreldre å takle. Vi gjør det nok ikke rett. Kan bli litt frustrert for tenker det er tull. Men er jo sikkert ikke det. Noen med erfaringer å dele ? Hvem kan jeg kontakte ? På forhånd takk Anonymous poster hash: 3ad8c...1e5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Ok takk. Da prøver jeg det i morgen Anonymous poster hash: 3ad8c...1e5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Helsesøster på skolen er også en du bør kontakte. For om du får time til psykolog av fastlegen, kan det være veldig lurt å blande inn helsesøster siden hun er nære om det skulle være noe. Skulle det våre noe spessielt en dag kan hun gå innom helsesøster og få lettet litt på trykket. Greit å slippe å måtte vente til neste uke osv. Anonymous poster hash: 09711...4ae
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Prepubertet høres det ut som... Anonymous poster hash: 87b4c...522
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Hvem kontakter man ? Hun gråter mye om dagene og bekymrer seg for alt. Sover ikke på kveldene og nå er det litt for mye for oss foreldre å takle. Vi gjør det nok ikke rett. Kan bli litt frustrert for tenker det er tull. Men er jo sikkert ikke det. Noen med erfaringer å dele ? Hvem kan jeg kontakte ? På forhånd takk Anonymous poster hash: 3ad8c...1e5 Helsesøster, familiesenteret i regi av kommunen. Lavterskeltilbud først. Hilsen mamma med 10 åring med angst.. Anonymous poster hash: 64d0d...153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå