Gå til innhold

Deprimert 10 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kontakter man ? Hun gråter mye om dagene og bekymrer seg for alt. Sover ikke på kveldene og nå er det litt for mye for oss foreldre å takle. Vi gjør det nok ikke rett. Kan bli litt frustrert for tenker det er tull. Men er jo sikkert ikke det. Noen med erfaringer å dele ? Hvem kan jeg kontakte ? På forhånd takk

Anonymous poster hash: 3ad8c...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastlegen, så vil denne henvise videre.

Skrevet

Ok takk. Da prøver jeg det i morgen :)

Skrevet

Helsesøster på skolen er også en du bør kontakte. For om du får time til psykolog av fastlegen, kan det være veldig lurt å blande inn helsesøster siden hun er nære om det skulle være noe. Skulle det våre noe spessielt en dag kan hun gå innom helsesøster og få lettet litt på trykket. Greit å slippe å måtte vente til neste uke osv.

Anonymous poster hash: 09711...4ae

Skrevet

Prepubertet høres det ut som...

Anonymous poster hash: 87b4c...522

Skrevet

Hvem kontakter man ? Hun gråter mye om dagene og bekymrer seg for alt. Sover ikke på kveldene og nå er det litt for mye for oss foreldre å takle. Vi gjør det nok ikke rett. Kan bli litt frustrert for tenker det er tull. Men er jo sikkert ikke det. Noen med erfaringer å dele ? Hvem kan jeg kontakte ? På forhånd takk

Helsesøster, familiesenteret i regi av kommunen. Lavterskeltilbud først. Hilsen mamma med 10 åring med angst..

Anonymous poster hash: 64d0d...153

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...