Gå til innhold

Barn m trange bukser / skinny jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klesstilen er ikke som den var for ti år siden og alt er mye mer tettsittende, selv for barn.

Hva synes dere om disse ettersittende buksene, er det kult eller ikke på ungene?

Anonymous poster hash: d9aaa...884
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn skal kunne bevege seg!!!

Anonymous poster hash: 87375...2ad

Skrevet

Datteren min bruker skinny jeans, hun nekter å bruke noe annet. Sønnen, derimot, er mye mer villig til variasjon, men alltid jeans eller chinos, aldri joggebukse på skolen eller utenfor hjemmet.

Anonymous poster hash: 4fa13...ae3

Skrevet

Er jo elastiske, så mye mer komfortable enn de stive, uelastiske olabuksene jeg hadde. Datteren min har begge deler, men vil ikke bruke vanlig olabukser, så de blir bare liggende. Jeg ser ikke på barn på "den måten", og ingenting ved henne utstråler noe annet enn barnslig uskyld (hun er 9), så jeg tenker overhodet ikke på det. Hadde vært annerledes om hun oppførte seg for fremmelig for alderen kanskje?

Anonymous poster hash: 67651...0e4

Skrevet

Det er egentlig en uting syns jeg. Syns ikke low waist, slim fit passer ikke på barn, men kroppsfasongen til barn er jo forskjellig så fint det finnes noe smalt også.

Barn skal jo kunne bevege seg, men min foretrekker strømpebukse og det er jo rimelig trangt det og..

Anonymous poster hash: d21f4...a2d

Skrevet

Skinny bukser er mye mye mer komfortable enn ordinære bukser. Skinny bukser er elastiske, noe ordinære bukser ikke er. Ordinære olabukser er stive og mye mer uegnet en typiske stretchbukser.

Og hva er egentlig forskjellen på en thights og en bukse i skinny-variant?

Anonymous poster hash: 6539c...64a

Skrevet

tweensa her går kun med skinnyjeans, og det gjør alle venninnene også. De vil ikke ha noe annet. Greier liksom ikke helt å se noe seksuelt ved det.

Unntaket er når det minusgrader, da går de i joggebukser for å få plass til ullstillongs.

Skrevet

HI her. Jeg mente absolutt ikke at det er "utstråler noe mer", tenker mer på komforten og at barn får være barn.

Har selv en som har vært så tynn at jeg har takket for at det finnes slike bukser...

Anonymous poster hash: d9aaa...884
Skrevet

Siste buksen min jente på snart 9 år kjøpte var en skinny jeans fra Name-it. Den er jo superstretchy, like myk å ha på seg som en tights, men ser litt mer "kledd" ut.

Jeg ser overhodet ikke noe galt i slike bukser, datteren min har også flere treggings fra HM som ser ut som dongeri. Supermyke og behagelige på...

http://www.hm.com/no/product/38518?article=38518-C#article=38518-H

Anonymous poster hash: 92beb...136
Skrevet

Unger er forskjellige og det erviktig å la ungene få bruke det som passerr de best syns jeg, ikke hva vi voksne syns er penest. Det værste jeg ser er unger som ikke klarer å bevege seg pga klærne. Det kan være at de er for trange, eller de er for stive. Ikke alle vide bukser som passer for alle ung heller.n

Jeg har ett barn som aldri kunne ha olabukser eller noe som var i nærheten av trangt. Joggebukser fungerte heller ikke siden det var feil stoff. Så bomulls bukser var det eneste.

Så har vi ei som kun har villet ha skinny og low wast bukser, og helst noen nummer for små slik at de nesten var passe i livet. Hun er så smal, at ingenting henger på kroppen hennes selv tights er for vide. Tights må alltid kjøpes i to str for lite, skjøtes i bunnen for at de skal sitte om hun ikke skal ha de som piratbukse. Hun er så aktiv at belte er helt uaktuelt.

Så har vi en smal jente som ville ha skinny bukser, men ikke lave i livet. Hun er ikke så aktiv, så belte brukte hun nesten alltid.

Hun siste har ikke brydd seg om klær og bare tatt det som er ytterst i klesskapet. Ikke fryktelig aktiv hun heller.

Så jeg syns det er supert det er mange forskjellige bukser å kjøpe i butikkene, og at en ikke må gå i spesielle butikker for å få de ulike tingene. Vi har handlet det meste på H&M, siden det ere enklest å få tak i alt der.

Anonymous poster hash: ecefd...d81

Skrevet

Min datter er lang og smal. Hun passer best skinnyjeans

Anonymous poster hash: bca9b...134

Skrevet

Bruker skinny jeans selv fordi det er så komfortabelt:) Er jo fint, også, men ser ikke noe problem i akkurat de, nei. Er nok noen av de bedre buksene å gå i. Synes det er verre med barna som løper rundt i kostymer: stive, brannfarlige kjoler osv. De synes jo det er stas, men jeg tenker at man ikke kan klatre i trær, løpe i skogen, sykle og leke med det.. Går liksom bare rundt og skal være fin? Men har ikke barn i den alderen selv, så hva vet jeg.

Anonymous poster hash: 7f928...7fa

Skrevet

min har en, og elsker den :) men bruker mest joggebukser,men er bare 3 ;)

Skrevet

Takk og pris at skinny jeans finnes, ellers hadde jeg ikke funnet bukser som passer mitt veldig tynne barn. Fint at barn i alle fasonger kan finne klær som passer dem 😉

Skrevet

Spørs no heilt på barnets alder. Har sjølv ei stor jente på 1år som brukar størrelse 92 i klær. Føler berre at det finnes skinny jeans i den størrelsen. DET synes eg er feil. Men at barn i 10++ års alderen brukar der, går nok fint. Er jo motar som går. 

Anonymous poster hash: d0892...3ac
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å ta på jenta mi på fem år slike, ei heller da hun var yngre. Hun vil mye heller gå i behagelige bukser med vidde. Litt joggebukseaktig, og i mange ulike farger og mønster. Å kle opp de små som små voksne er noe av det ekleste jeg ser. 

Anonymous poster hash: 3b898...70c
Skrevet

Jeg er glad for at det finnes skinny jeans ellers ville vi hatt trøbbel å finne fine bukser til jenta. Hun er så slank at det er omtrent de eneste bukser som passer. Men hun bruker gjerne joggebukser også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...