Gå til innhold

Vallergan mot søvnproblemer. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve disse nå. Tenkte å ta første i helga for å se hvordan jeg reagerer. Kjipt å ta i dag og ikke klare å komme seg på jobb i morgen. Hvordan har dere reagert på dem?

Anonymous poster hash: b7462...638

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta dem for sent på kvelden, med tanke på evt hangover i hvertfall!

Jeg tålte dem ikke så bra, men jeg hadde en vanvittig panikkangst og nattammet nummer 2 på 6 måneder. Var nok ikke helt riktig anledning å skulle bedømme effekten av noen medisin. Har en venninne som har veldig god hjelp i dem i vanskelige perioder. Selger også mye av dem på apoteket til folk som har brukt det jevnlig i flere år, så tåles godt av de fleste.

Anonymous poster hash: 4bcfe...696

Skrevet

Jeg fikk skikkelig hangover av dem.

Skrevet

Hva vil hangover si? Var dere bare veldig trøtte eller ble dere dårlig i tillegg?

Skrevet

Veldig god effekt her..Hangover vil si at du blir trøtt dagen etter. Hvis jeg skal legge meg 22 så tar jeg en i 19 tiden..du må prøve deg frem ☺️

Anonymous poster hash: cfb61...b5f

Skrevet

Takk for svar til dere alle:) Var redd for at hangover var slik som å være fyllesyk. Da er det nok greit at jeg venter til helga, og så er jeg forberedt på å være veldig trøtt dagen etter:)

Skrevet

Ga meg en helt forferdelig hangover. Det var bedre å være våken om natten, enn å være så tung og døsig i flere dager etter en pille. Helt forferdelige greier. Jeg prøvde de i 3 uker, men det ble aldri bedre. Aldri mer!

Anonymous poster hash: 480be...f6b

Skrevet

Jeg var kjempe trøtt dagen etter og utover dagen ble jeg veldig kvalm og generelt uvel. Trodde jeg brygget på noe men ble ikke syk. La meg kl syv dagen etter og sov hele natten.

Jeg valgte bare ta halv dose også.

Tok de aldri igjen.

Folk er forskjellige da, har hørt flere si de ikke fikk noen reaksjon.

Jeg vil anbefale deg å ta halv dose av det legen sier for å se om du får en negativ reaksjon.

Anonymous poster hash: 2e965...770

Skrevet

Hvor mange tabletter tok dere? Legen min anbefalte meg å prøve med 1 tablett, men at jeg kunne ta 2-3 om det ikke funket.

Skrevet

Jeg tok kun en.

Anonymous poster hash: 480be...f6b

Skrevet

Jeg har prøvd Valkergan, men orket ikke bruke de pga jeg var så trøtt og slapp langt utpå formiddagen.

Skrevet

Huff, dette hørtes ikke bra ut. Jeg har jo 3 barn jeg må ta meg av, så det passer jo dårlig å være i halvsvime. Men jeg får prøve å ta en tablett fredagskveld, og se hvordan jeg reagerer. Kam hende det bare blir med den ene tabletten...

Skrevet

Jeg har forsøkt de og sover hele døgnet rundt hvis jeg tar en hel. Jeg har etter det knust en tabl og tatt kun et par smuler og sover da som en stein. En tabl holder da ca en uke.

Anonymous poster hash: 066b7...65e

Skrevet

Hei igjen! Da tok jeg en tablett i går kveld. Den hjalp ingenting. Lå å vridde meg mange timer før jeg endelig sovnet, og våknet i tillegg mange ganger på natten. Er veldig skuffet. Har så lyst å bare få en eneste god nattesøvn😞 Tror dere 3 tabletter blir for mye å prøve i kveld?

Skrevet

Så dumt det ikke virket da. Jeg tror jeg hadde prøvd med to før jeg hadde hivd innpå tre, det kan jo hende at tre blir for mye... Får håpe du får sove snart.

Anonymous poster hash: 5192d...364
Skrevet

Anbefaler heller melatonin, men du må få resept fra legen for å få dem.

Anonymous poster hash: cd6ab...150

Skrevet

De funket fint på meg, men fikk skikkelig hangover av å ta en hel. Så når jeg tok de tok jeg en halv i 7-8 tiden på kvelden om jeg skulle stå opp for eksempel kl 6 morgenen etterpå. Da gikk det greit å våkne, og ingen ettervirkninger.

Anonymous poster hash: 43497...1c5
Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Jeg prøvde 2 stk, men sov fortsatt dårlig. Virker som at kroppen min jobber imot tabletten. Er det i det hele tatt mulig? Skal til legen i begynnelsen av neste måned og får da be om melatonin. Er det sterkere?

Skrevet

Aldri fått hangover, blir bare litt trøttere etter å ha tatt dem ,ikke dagen etter

Anonymous poster hash: 41133...81f

Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Jeg prøvde 2 stk, men sov fortsatt dårlig. Virker som at kroppen min jobber imot tabletten. Er det i det hele tatt mulig? Skal til legen i begynnelsen av neste måned og får da be om melatonin. Er det sterkere?

Melatonin fungerer på en helt annen måte. Det hjelper kroppen å skille ut naturlig søvnhormon som gjør det søvnig og gjør at du sovner. Og du får ingen hangover neste dag.

Jeg har tatt melatonin hver kveld lenge. Om jeg glemmer å ta det en kveld merker jeg det fordi jeg ikke blir trøtt

Anonymous poster hash: cd6ab...150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...