Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Jeg vurderer å bruke det. Søsknene har navn i samme stil Anonymous poster hash: c57bf...a80
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Jeg liker det Anonymous poster hash: c57bf...a80
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Veldig svenskt i mine ører. Tenker Niklas. (Tror det ender opp med å bli uttalt mer som Niklas enn Nikolas) Også har man jo st. Nikolas.. Hva med Nikolai? Anonymous poster hash: 07776...7f3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Synes det var litt rart, har ikke hørt det på et barn før. Høres ut som en litt hjemmesnekra Niklas variant Anonymous poster hash: 31f10...d88
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Gikk en Nikolas på skole med meg, ingen som hadde problemer med å forstå hva han het eller hvordan det skulle uttales. Internasjonalt er det og. Anonymous poster hash: b4f8b...115
Mandala Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Veldig fint og mye penere enn Niklas. Jeg trodde Nicholas var et mye vanligere navn i Norge enn Niklas. Dermed kan jeg heller ikke forstå at folk skal ha problemer med å forstå navnet Nicholas.
TPK Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 Jeg liker mye bedre Niklas. Dessuten kommer han til å bli kalt Nikko hele skoletiden.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Nikolai er mye bedre. Anonymous poster hash: 1620e...ac2
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 Vi hadde en Nikolas og en Niklas i klassen på barneskolen. Syns begge er fine Anonymous poster hash: 73307...ba2
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 Veldig fint og mye penere enn Niklas. Jeg trodde Nicholas var et mye vanligere navn i Norge enn Niklas. Dermed kan jeg heller ikke forstå at folk skal ha problemer med å forstå navnet Nicholas. Niklas er vanligere i Norge enn Nicholas, men ingen av de er spesielt utbredte Anonymous poster hash: 31f10...d88
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #12 Skrevet 4. februar 2016 Jeg liker mye bedre Niklas. Dessuten kommer han til å bli kalt Nikko hele skoletiden. Haha, ja, det er sant! Vi kalte Nikolas Nikko! Anonymous poster hash: b4f8b...115
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 Liker Nickolaiog Niklas. Nikolas er ganske fint. Anonymous poster hash: 92a9b...8f6
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #14 Skrevet 4. februar 2016 Jeg syns det er veldig fint😊 Har selv en Nicklas og er kjempefornøyd med det navnet☺️ Anonymous poster hash: 58cdb...737
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #15 Skrevet 4. februar 2016 Min eldste heter Nicholas, så vi liker det selvfølgelig veldig godt Internasjonalt, men lett å uttale på norsk. Et navn ikke alle har, men likevel ikke for uvanlig/spesielt. Anonymous poster hash: 1a91b...268
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #16 Skrevet 4. februar 2016 Vi hadde en Nikolai i klassen vi kalte Nikko. Personlig liker jeg verken Nikolas, Nikolai eller Nikko. Anonymous poster hash: ca7f3...90b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #17 Skrevet 4. februar 2016 Vi har en nicolas med C fordi vi er fra sør amerika. På spansk utales det nicolás. Men ja han blir kalt nikko på skolen 😂😂 Anonymous poster hash: 620ad...505
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #19 Skrevet 4. februar 2016 Huff det navnet forbinder jeg med en drittunge i barnehagen som er mye stygg med andre barn. Nicklas derimot er ett nydelig navn Anonymous poster hash: 6bee9...923
februarprins2013 Skrevet 4. februar 2016 #20 Skrevet 4. februar 2016 Niklas er veldig mye finere . og Nicholas er ganske fint hadde 2 Nikolas i klassen min og alle kalte de Niklas,de måtte rette på navnet sitt ganske ofte
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #21 Skrevet 4. februar 2016 Nikolas er fint! Gå for det :-) Anonymous poster hash: a9e2b...f53
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #22 Skrevet 4. februar 2016 Nikolai er mye finere. Ville personlig ikke valgt Nikolas. Anonymous poster hash: 2ceb5...ca7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #24 Skrevet 4. februar 2016 Takk for svar :-) Liker ikke Nikolai eller Niklas like godt som Nikolas. Først tenkte jeg Niklas, så falt jeg helt for Nikolas. Anonymous poster hash: c57bf...a80
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #25 Skrevet 4. februar 2016 Dårlig smak har du alltid hatt.. Anonymous poster hash: 6bee9...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå