Gå til innhold

Er Nikolas et pent navn synes dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bruke det. Søsknene har navn i samme stil ;)

 

Anonymous poster hash: c57bf...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det

:)

 

Anonymous poster hash: c57bf...a80

Skrevet

Veldig svenskt i mine ører. Tenker Niklas. (Tror det ender opp med å bli uttalt mer som Niklas enn Nikolas)

 

Også har man jo st. Nikolas..

 

Hva med Nikolai?

 

Anonymous poster hash: 07776...7f3

Skrevet

Synes det var litt rart, har ikke hørt det på et barn før. Høres ut som en litt hjemmesnekra Niklas variant



Anonymous poster hash: 31f10...d88
Skrevet

Gikk en Nikolas på skole med meg, ingen som hadde problemer med å forstå hva han het eller hvordan det skulle uttales. Internasjonalt er det og.

 

Anonymous poster hash: b4f8b...115

Skrevet

Veldig fint og mye penere enn Niklas. Jeg trodde Nicholas var et mye vanligere navn i Norge enn Niklas. Dermed kan jeg heller ikke forstå at folk skal ha problemer med å forstå navnet Nicholas.

Skrevet

Jeg liker mye bedre Niklas. Dessuten kommer han til å bli kalt Nikko hele skoletiden.

Skrevet

Nikolai er mye bedre.

 

Anonymous poster hash: 1620e...ac2

Skrevet

Vi hadde en Nikolas og en Niklas i klassen på barneskolen. Syns begge er fine :)

 

Anonymous poster hash: 73307...ba2

Skrevet

Veldig fint og mye penere enn Niklas. Jeg trodde Nicholas var et mye vanligere navn i Norge enn Niklas. Dermed kan jeg heller ikke forstå at folk skal ha problemer med å forstå navnet Nicholas.

Niklas er vanligere i Norge enn Nicholas, men ingen av de er spesielt utbredte

 

Anonymous poster hash: 31f10...d88

Skrevet

Jeg liker mye bedre Niklas. Dessuten kommer han til å bli kalt Nikko hele skoletiden.

Haha, ja, det er sant! Vi kalte Nikolas Nikko!

 

Anonymous poster hash: b4f8b...115

Skrevet

Liker Nickolaiog Niklas. Nikolas er ganske fint.

 

Anonymous poster hash: 92a9b...8f6

Skrevet

Jeg syns det er veldig fint😊 Har selv en Nicklas og er kjempefornøyd med det navnet☺️

 

Anonymous poster hash: 58cdb...737

Skrevet

Min eldste heter Nicholas, så vi liker det selvfølgelig veldig godt :) Internasjonalt, men lett å uttale på norsk. Et navn ikke alle har, men likevel ikke for uvanlig/spesielt.



Anonymous poster hash: 1a91b...268
Skrevet

Vi hadde en Nikolai i klassen vi kalte Nikko.

 

Personlig liker jeg verken Nikolas, Nikolai eller Nikko.



Anonymous poster hash: ca7f3...90b
Skrevet

Vi har en nicolas :) med C fordi vi er fra sør amerika. På spansk utales det nicolás. Men ja han blir kalt nikko på skolen 😂😂

 

Anonymous poster hash: 620ad...505

Skrevet

Huff det navnet forbinder jeg med en drittunge i barnehagen som er mye stygg med andre barn.

Nicklas derimot er ett nydelig navn :)



Anonymous poster hash: 6bee9...923
Skrevet

Niklas er veldig mye finere :). og Nicholas er ganske fint :) hadde 2 Nikolas i klassen min og alle kalte de Niklas,de måtte rette på navnet sitt ganske ofte

Skrevet

Nikolas er fint! Gå for det :-)

 

Anonymous poster hash: a9e2b...f53

Skrevet

Nikolai er mye finere. Ville personlig ikke valgt Nikolas.

 

Anonymous poster hash: 2ceb5...ca7

Skrevet

Syntes det er kjempefint 😊

Skrevet

Takk for svar :-)

 

Liker ikke Nikolai eller Niklas like godt som Nikolas. Først tenkte jeg Niklas, så falt jeg helt for Nikolas.

 

Anonymous poster hash: c57bf...a80

Skrevet

Dårlig smak har du alltid hatt..

 

Anonymous poster hash: 6bee9...923

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...