Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Gratulerer du alltid folk med dagen på fb? Overhørte på toget i dag, Anne har bursdag i dag. Jeg gidder ikke gratulere, hun gratulerer aldri meg. Voksne damer. Har aldri tenkt over dette selv. Har null oversikt over hvem som gratulerer meg og gratulerer selv i ny og ne om jeg har tid når meldingen om hvem som har bursdag popper opp. Registrerer du hvem som aldri gratulerer deg og blir du fornærmet over å ikke få gratulasjon? Anonymous poster hash: fc81d...7da
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Gratulerer de fleste tror jeg. Er det ennær venn så ringer jeg eller sender sms istedet eller i tillegg til å skrive på Facebook. Rydder jevnlig opp i Facebook-vennene mine og har ikke folk som venner der hvis jeg ikke ville hilset på de på gata. Anonymous poster hash: ad17d...1d2
TPK Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Nei, men ikke fordi andre ikke gratulerer meg. Jeg mener hele Facebook og bursdagsvarslinger der er utdatert.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Null kontroll på hvem som gratulerer meg med dagen. Sender selv gratulasjoner dersom jeg tilfeldigvis ser det. Nære venner sender jeg sms til eller ringer. Jeg er ikke så ofte innom Facebook, så det er nok mange jeg ikke gratulerer. Anonymous poster hash: dd227...c85
Mandala Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Jeg gratulerer ikke alle. Rett og slett fordi det ikke er alltid jeg gidder eller ser det. Jeg aner ikke hvem som har gratulert meg og ikke, utover de aller nærmeste da.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Gratulerer ikke de mest perifere. Har jo noen på vennelista jeg neppe ville hilst på om jeg traff dem på gata. Anonymous poster hash: 9bc52...664
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 er jeg innom og ser at noen har bursdag, så gratuler jeg de selvklart med dagen. er jo vanlig høflighet og ikke akkurat intenst personlig n Anonymous poster hash: 29b70...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå