Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Er ny her og nysgjerrig Anonymous poster hash: 2415e...d2b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Vet ikke med resten av dib\bim, men her på anonym, så er det vel alle mot alle.. Anonymous poster hash: edd8f...316
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Ja, det er det Anonymous poster hash: 5d177...f66
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Det er absolutt alle sosiale grupper, både interaktivt og irl. Anonymous poster hash: 76c13...ecc
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Nja, vil ikke si det. Men, du må ikke finne på å spørre om ting som har blitt spurt om før. Sånne typisk julespm, påskespm, vinterferiespm. Den diskusjonen har jo vært før. Folk blir jo lei må du skjønne. Bah, spør og diskutér det du måtte ha på hjertet du, drit i hva andre måtte mene om det (så lenge du holder deg til forumreglene). Anonymous poster hash: 848f0...a0e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Og del for all del ikke dårlige erfaringer fra ferie i Alcudia, Mallorca! Anonymous poster hash: 31493...359
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 Suck it and see. Så vulgært 😳 Anonymous poster hash: 2415e...d2b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Suck it and see. Ååå, du er sååå sinnsykt kuuuul, jeg vil bli som deeeg Anonymous poster hash: 5d177...f66
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 Suck it and see. Ååå, du er sååå sinnsykt kuuuul, jeg vil bli som deeeg Anonymous poster hash: 5d177...f66 Lite finesse over ironien din. Anonymous poster hash: 00859...ccf
Fullrulle86 Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 Kan man være klikkete på et forum??🤔 Jeg er da for min del uttafor og venneløs😂
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #12 Skrevet 4. februar 2016 Suck it and see. Ååå, du er sååå sinnsykt kuuuul, jeg vil bli som deeeg Anonymous poster hash: 5d177...f66 Lite finesse over ironien din. Anonymous poster hash: 00859...ccf Kunne ikke brydd meg mindre Anonymous poster hash: 5d177...f66
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 Suck it and see.Ååå, du er sååå sinnsykt kuuuul, jeg vil bli som deeeg Anonymous poster hash: 5d177...f66 Lite finesse over ironien din. Anonymous poster hash: 00859...ccf Kunne ikke brydd meg mindre Anonymous poster hash: 5d177...f66 Åh, litt bryr det deg nok. Ikke kjekt å prøve å være kul når man ikke får det helt til😂 Anonymous poster hash: 3ebc8...415
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #14 Skrevet 4. februar 2016 Jeg må jo klikke meg inn på forumet, og klikke meg inn på trådene,. Så da er det vel litt klikkete? Eller🙄 Anonymous poster hash: 04fdf...4c2
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #15 Skrevet 4. februar 2016 Suck it and see.Ååå, du er sååå sinnsykt kuuuul, jeg vil bli som deeeg Anonymous poster hash: 5d177...f66 Lite finesse over ironien din. Anonymous poster hash: 00859...ccf Kunne ikke brydd meg mindre Anonymous poster hash: 5d177...f66 Åh, litt bryr det deg nok. Ikke kjekt å prøve å være kul når man ikke får det helt til😂 Anonymous poster hash: 3ebc8...415 Bah ass, hva er det du prøver på 415? Hva vet DU om hva andre bryr seg om? Du hauser opp, ingen andre. Skjønner ikke poenget ditt. Anonymous poster hash: 848f0...a0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå