Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Jeg jobber på et lite kontor, der vi er ganske få. Det er bl.a to venninner som er mine kolleger. Vi har en god tone alle sammen, men det er en ting som er litt rart. Disse to venninnene er aldri med oss andre og spiser lunsj sammen. Den ene går over på den andres kontor og der spiser de to. Hver dag. De snakker heller aldri med noen andre enn hverandre, det er kun korte beskjeder til oss andre på kontoret, hvis man kan kalle det for noen samtale. Er det bare meg, eller er dette litt snodig? Synes det er så rart å melde seg ut på denne måten. Har aldri opplevd sånt før. Anonymous poster hash: f36c1...965
Fandens Oldemor Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Det er ikke bare snodig, det er også frekt og barnslig.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Ja, er det ikke? Jeg hadde vært og spist lunsj isted og kom tilbake til kontoret mitt. Rett over gangen sitter min unge kollega som ikke skulle ha pause i dag. Jeg hører at disse to venninnene sitter og fniser og ler sammen på hun enes kontor, og har det veldig trivelig. Hun som sitter alene, prater de aldri til. Jeg har aldri hørt at de har stoppet opp i døren hennes og vekslet noen ord en eneste gang.<br /><br /> Anonymous poster hash: f36c1...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå