Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Jeg er en flittig bruker av appen Storytel, og hører da lybok i bilen til og fra jobb, etter jeg har levert unger på trening osv. Kjempefin måte å få med seg litt bøker i en travel hverdag. Fram til for ca to uker siden var også dette helt uproblematisk. Jeg satt meg inn i bilen, skrudde den på og mobilen kobler seg til via BT. Når jeg var framme, kunne jeg trykke på "Medier" på skjermen i bilen og så på pauseknappen. Da stoppet boken å spille av, både høyt i bilen, og på selve mobiltelefonen. Nå har det derimot skjedd noe. Når jeg nå trykker på pauseknappen, slutter den å spille av høyt i bilen, men den fortsetter å spille av på mobilen. Jeg må altså fine fram mobilen, gå inn på appen og pause den der for at den skal stoppe opplesingen. Dette er litt kjipt de gangene jeg glemmer det (har gjerne medialyd på lydløs på mobilen, så jeg hører ikke at den fortsetter), for da spiller den seg jo flere timer videre før jeg gjerne oppdager det. Så vidt jeg vet har jeg ikke endret på noen innstillinger selv, verken i bilen eller på mobilen, men det kan være at appen har hatt en oppdatering. Derfor lurer jeg på om det er flere som har samme problem med Storytel nå for tiden? Har dere ev. noen tips til hvordan jeg kan få synkronisert pause-knappen igjen? Anonymous poster hash: 28551...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå