Gå til innhold

Tips til å pimpe opp kontoret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det sykehushvitt med litt svart. Drittkjedelig. Begynte på jobb igjen etter permisjon for 2 uker siden, og trenger inspirasjon til å gjøre kontoret litt mer fargerikt :)

Anonymous poster hash: 045a5...f99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilder med sprek farge på rammene og planter vil utgjøre mye☺️

Anonymous poster hash: 5cdc1...fa7

Skrevet

Hvordan kontor har du? Tar du imot klienter der?

Jeg kjøpte meg rett og slett rammer i forskjellige farger. Ting som måtte henge på veggen, f.eks liste med telefonnummere og slikt rammet jeg inn istedenfor å henge det på tavlen. Jeg byttet ut alle de kjedelige hvite ringpermene til limegrønne ringpermer. Jeg kjøpte også også tannbørsteglass til å ha penner og slikt i. De metallgreiene man skal ha dokumentene sine i spraylakkerte jeg, og jeg kjøpte nye blomsterpotter til vinduet. Gardinene fikk jeg ikke byttet ut, men de var hvite og helt ok.

Kontoret mitt var helt hvitt, så jeg valgte fargene julerødt og limegrønt på alt annet stæsj. Stolen min, dataene og slikt er selvfølgelig svart. Jeg fikk veldig mange positive kommentarer på dette, både fra andre ansatte og ikke minst fra klientell.

Jeg kan dessverre ikke ha bilder av familie og barn på kontoret da det er viktig at de jeg jobber med vet minst mulig om meg. Rammene mine er derfor fylt med fine sitater eller andre ting jeg liker, f.eks et knallrødt jordbær:)

Ellers sørger jeg for ar ting er ryddig og organisert rundt meg, det hjelper på trivselen:)

Anonymous poster hash: 060c6...192

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...