Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Er snakk om en 4årsdag, barnhagebursdag. Er det vanlig at 3åringer blir levert og hentet igjen eller er det normalt at foreldre er tilstede? Får første bursdagsinvitasjon og vet ikke hva som er vanlig når de er så små.. Anonymous poster hash: 6bb73...fdc
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Har fire barn og har aldri opplevd at foreldre har blitt igjen i noen bursdagsselskaper til 4-åringer. Verken hos oss eller at andre foreldre har nevnt det. Vi har også bare levert våre barn selv om de kanskje bare var 3,5 år og gått igjen. Anonymous poster hash: 07bff...06e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Her er det helt vanlig at minst halvparten av foreldrene blir med barna. Veldig koselig. Anonymous poster hash: d8786...daf
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Har fire barn og har aldri opplevd at foreldre har blitt igjen i noen bursdagsselskaper til 4-åringer. Verken hos oss eller at andre foreldre har nevnt det. Vi har også bare levert våre barn selv om de kanskje bare var 3,5 år og gått igjen. Anonymous poster hash: 07bff...06e Tenkte meg det. Men min kommer aldri i livet til å tillate at jeg drar igjen. Anonymous poster hash: 6bb73...fdc
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 I den alderen har jeg sett barnet an. Har barnet behov for at jeg blir så blir jeg, ellers har jeg dratt. Da mine ble 4 år tror jeg det var nesten 50/50 med foreldre som ble igjen og som dro. Ved 5 år syns jeg å huske at alle foreldrene dro. Anonymous poster hash: 92ec7...ebe
Elsker livet Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Her er det vanlig at en del av foreldrene blir værende med barnet når barna er så små. Det er så mye lettere når det bare kommer barn.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Her kommer det veldig an på.. Kullet til eldste begynte med bursdager når han var 2, og har siden han var ca. 3,5 år vært der alene.. Kullet til lillebror begynner ikke med bursdager før 4år, og her har jeg vært med alle gangene.. Noen foreldre blir, mens andre drar.. Anonymous poster hash: 655ca...6ac
TinaK 1990 Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 Har opplevd begge deler. Helt normalt og uproblematisk at noen ønsker mamma eller pappa med
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Har fire barn og har aldri opplevd at foreldre har blitt igjen i noen bursdagsselskaper til 4-åringer. Verken hos oss eller at andre foreldre har nevnt det. Vi har også bare levert våre barn selv om de kanskje bare var 3,5 år og gått igjen. Anonymous poster hash: 07bff...06e Tenkte meg det. Men min kommer aldri i livet til å tillate at jeg drar igjen. Anonymous poster hash: 6bb73...fdc Da blir du med Jeg hadde ikke hevet noe øyebryn over at det var en mamma/pappa som måtte bli igjen, jeg har bare aldri opplevd det. Anonymous poster hash: 07bff...06e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 Du kan jo spør, slik at du ikke blir mens foreldrene til bursdagsbarnet hele tiden lurer på når du skal gå Anonymous poster hash: 3f1e5...32a
Tipp topp Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 I de fleste bursdager vi var i på den alderen var det noen som bare leverte og alltid noen som ble igjen. Hvis ditt barn har lyst til at du skal være der så er det ikke noe rart om du blir.
TPK Skrevet 4. februar 2016 #12 Skrevet 4. februar 2016 (endret) Veldig vanlig at en del blir igjen i fireårsdag. For mange av barna er dette en av de første bursdagene de er i. Mange er gjerne ikke helt tørre og/eller trenger hjelp på do, og da er det greit at foreldrene er der! Jeg ville hatt kaffe/te/vann og kaker til de voksne også Endret 4. februar 2016 av TPK
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 Vanlig at foreldre blir igjen til så små barn i bursdagsselskap. Det ville jeg nærmest forventet altså. Er jo et styr uten like å skal ha mange barn i 3-fire års alderen alene i bursdag....Ser det for meg, noen griner, noen er trøtte og noen maser til stadighet :-P
me_87 Skrevet 4. februar 2016 #14 Skrevet 4. februar 2016 Her hadde 2 av 10 barn med seg foreldrene i bursdag til en 4 åring. Sønnen min ville kun gå om jeg var med så kontaktet foreldrene å spurte om det var mulig at jeg ble med,å det var heldigvis ingen problem
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #15 Skrevet 4. februar 2016 Da sender du en sms og takker for invitasjonen og at du håper det er greit at du blir med inn siden per ikke vil være alene i selskap! Anonymous poster hash: e0668...5f1
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #16 Skrevet 4. februar 2016 Vanlig at foreldre blir igjen til så små barn i bursdagsselskap. Det ville jeg nærmest forventet altså. Er jo et styr uten like å skal ha mange barn i 3-fire års alderen alene i bursdag....Ser det for meg, noen griner, noen er trøtte og noen maser til stadighet :-P Da har du invitert for mange barn. Anonymous poster hash: e0668...5f1
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 4. februar 2016 #17 Skrevet 4. februar 2016 Vanlig at foreldre blir igjen til så små barn i bursdagsselskap. Det ville jeg nærmest forventet altså. Er jo et styr uten like å skal ha mange barn i 3-fire års alderen alene i bursdag....Ser det for meg, noen griner, noen er trøtte og noen maser til stadighet :-P Da har du invitert for mange barn. Anonymous poster hash: e0668...5f1 Det kommer jo selvsagt an på hvor mange barn det er ja. Da mine barn var så små, var de nok 7-8 stk. Men er det bare halvparten, så går det jo greit.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #18 Skrevet 4. februar 2016 Foreldre blir igjen dersom barna ønsker det/trenger det. Anonymous poster hash: 8104f...ddb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #19 Skrevet 4. februar 2016 Vi har følgt med i barneselskap, helt til nå. nå er han blitt 5, og ingen foreldre ble med i selskapet til vårt barn Jeg har et barn som er litt forsiktig av seg, og som har trengt tryggheten av å ha mamma eller pappa med seg til fremmede. Men etter han ble fem så har han sagt at han godt kan gå alene, takk gud Anonymous poster hash: fac82...18e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #20 Skrevet 4. februar 2016 Jeg har aldri opplevd at en 3-åring har vært i barnebursdag uten en forelder. Med 4-åringer har det vært ca 50/50 og når de er fylt 5 begynner de fleste å gå alene her. Noen få har med foreldrene i flere år etter det også, helt uproblematisk. Anonymous poster hash: fa8b4...fd4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #21 Skrevet 4. februar 2016 Vi skrev i invitasjonen at mamma og/eller pappa også kunne være med om de ville. Anonymous poster hash: a1767...664
Hjertefru Skrevet 4. februar 2016 #22 Skrevet 4. februar 2016 Kommer helt an på. Det kan være litt utrygt når man er i sin første bursdag, og det er ikke uvanlig at foreldre er sammen med barnet. Men det kommer an på barnet, noen er veldig tøffe og takler godt å være der alene. Hadde ikke stusset på at du ble igjen hvis jeg hadde vært vertinne. Har alltid kaffe og kake på lur til ev voksne gjester i bursdag til så små barn. Men det at de trenger hjelp på toalettet syns ikke jeg nødvendigvis er er argument for å være igjen, hvis barnet godtar at fremmede hjelper det. Men det er nå meg. Har tørket mange i baken gjennom livet, både store og små.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #23 Skrevet 4. februar 2016 Oi, er det vanlig at man "bare blir igjen" sim voksen når man leverer barna i bursdag? Så de som arrangerer bursdagen risikerer at 20 mødre/fedre setter seg ned i sofaen og bare blir der? Det skal være sagt at jeg ikke har barn selv ennå (venter vårt første), men husker jo godt bursdagene jeg selv var i som barn. Det var gjerne flere voksne der, men det var da avtalt på forhånd at de skulle være der og hjelpe til. Mamma hadde feks alltid et par venninner der til å hjelpe til i min bursdag, men det var aldri foreldre til noen av de andre barna som bare gikk inn og slo seg ned liksom... Anonymous poster hash: d0159...ab4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #24 Skrevet 4. februar 2016 Oi, er det vanlig at man "bare blir igjen" sim voksen når man leverer barna i bursdag? Så de som arrangerer bursdagen risikerer at 20 mødre/fedre setter seg ned i sofaen og bare blir der? Det skal være sagt at jeg ikke har barn selv ennå (venter vårt første), men husker jo godt bursdagene jeg selv var i som barn. Det var gjerne flere voksne der, men det var da avtalt på forhånd at de skulle være der og hjelpe til. Mamma hadde feks alltid et par venninner der til å hjelpe til i min bursdag, men det var aldri foreldre til noen av de andre barna som bare gikk inn og slo seg ned liksom... Anonymous poster hash: d0159...ab4 Det var ikke vanlig da jeg var barn heller, men så hadde vi heller ikke barnebursdager før vi hadde begynt på skolen. For å risikere at 20 mødre/fedre setter seg ned i sofaen, så må du invitere 20 3-åringer, og det blir vel litt i meste laget å holde styr på? Anonymous poster hash: fa8b4...fd4
hilde og gutta Skrevet 4. februar 2016 #25 Skrevet 4. februar 2016 Min 5 åring har bare värt i en kompis bursdag og da var jeg med. Han ville ikke at jeg skulle gå. Det var endel voksne i selskapet. Synes det er koselig når det er voksne med også, det hadde vi i bursdagen til min sön når han ble 5 nå i Januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå