Gå til innhold

Så teit. Espen Lie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han heter jo Lie. Syns han det hørtes schtiligere ut med Lee. Bruce Lee, liksom



Anonymous poster hash: 8dfa0...2c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, enkelte norske navn egner seg dårlig i USA - uansett hvor teit vi måtte mene at det er.

Mannen min heter Kjetil. Kj-lyden klinger ekstremt dårlig i USA. Da vi bodde der het han Keith



Anonymous poster hash: 28848...859
Skrevet

Vet ikke helt hva du snakker om nå, men hvis det er til internasjonalt bruk skjønner jeg det godt. Espen Løgn er ikke særlig fint, og da er det tross alt bedre å bytte til noe som lyder likt som det gamle navnet enn noe helt annet.

Skrevet

Ser at vg bruker Lee. Hva heter han egentlig? Lie eller Lee? Ikke det at jeg bryr meg så veldig.

 

Anonymous poster hash: d3b87...ea1

Skrevet

 

Vel, enkelte norske navn egner seg dårlig i USA - uansett hvor teit vi måtte mene at det er.

Mannen min heter Kjetil. Kj-lyden klinger ekstremt dårlig i USA. Da vi bodde der het han Keith

 

Anonymous poster hash: 28848...859

 

Jada, det er jo helt forståelig (har selv et navn som er helt ubrukelig utenfor Norge). Men mannen din kaller seg vel ikke Keith når han er i Norge

 

Anonymous poster hash: 8dfa0...2c1

Skrevet

Ser at vg bruker Lee. Hva heter han egentlig? Lie eller Lee? Ikke det at jeg bryr meg så veldig.

 

Anonymous poster hash: d3b87...ea1

Han har visst enra namn frå Lie til Lee.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...