Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Han heter jo Lie. Syns han det hørtes schtiligere ut med Lee. Bruce Lee, liksom Anonymous poster hash: 8dfa0...2c1
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Vel, enkelte norske navn egner seg dårlig i USA - uansett hvor teit vi måtte mene at det er. Mannen min heter Kjetil. Kj-lyden klinger ekstremt dårlig i USA. Da vi bodde der het han Keith Anonymous poster hash: 28848...859
Fandens Oldemor Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Vet ikke helt hva du snakker om nå, men hvis det er til internasjonalt bruk skjønner jeg det godt. Espen Løgn er ikke særlig fint, og da er det tross alt bedre å bytte til noe som lyder likt som det gamle navnet enn noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Ser at vg bruker Lee. Hva heter han egentlig? Lie eller Lee? Ikke det at jeg bryr meg så veldig. Anonymous poster hash: d3b87...ea1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Vel, enkelte norske navn egner seg dårlig i USA - uansett hvor teit vi måtte mene at det er. Mannen min heter Kjetil. Kj-lyden klinger ekstremt dårlig i USA. Da vi bodde der het han Keith Anonymous poster hash: 28848...859 Jada, det er jo helt forståelig (har selv et navn som er helt ubrukelig utenfor Norge). Men mannen din kaller seg vel ikke Keith når han er i Norge Anonymous poster hash: 8dfa0...2c1
soleia Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 Ser at vg bruker Lee. Hva heter han egentlig? Lie eller Lee? Ikke det at jeg bryr meg så veldig. Anonymous poster hash: d3b87...ea1 Han har visst enra namn frå Lie til Lee.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå