Gå til innhold

Tror dere på det denne mannen forteller meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex to ganger med en gift mann (ja, jeg vet det er jævlig og er ikke stolt av meg selv).

Jeg trakk meg unna med den begrunnelsen at jeg ikke vil ha sex med gifte menn. I ettertid har han mast og sagt at han vil ha meg igjen og bla bla bla. Jeg vet han knuller rundt, så han er en sånn som er notorisk utro. Han har bl.a. sendt meg bilder av seg selv med andre damer.

Nå sist sa jeg igjen at "beklager, men jeg har ikke sex med gifte menn". Da fikk jeg til svar: "ja, men nå er jeg skilt". Da var det kun 2-3 måneder siden sist vi hadde sex. Jeg synes det hørtes veldig rart ut at han plutselig skulle ha blitt skilt på disse få månedene, så jeg skrev tilbake at "trodde man måtte være separert før man får skilt seg".

Og da svarte han at han og kona har vært separert i 2 år! Yeah right!!! Det sier han vel bare for å få meg til sengs igjen.....

Hva tror dere? Han nevnte ALDRI for meg at han var separert. Han sa han tente på spenningen med å ha sex med andre, at det han gjorde var forbudt. Og nå plutselig er han skilt og har vært separert i to år??

Anonymous poster hash: 60bf0...c66
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vel ikke poenget om du bør tro på han eller ikke. Spør deg selv heller hvorfor i alle dager du vil ta i noe sånt noe søppel i det hele tatt..?

Ha litt selvrespekt, kvinne. Anbefales.

Anonymous poster hash: fb3fd...5d3
Skrevet

Han juger så det renner av ham. Antagelig er du ekstra attraktiv nå fordi du har sagt nei, og den han ikke kan få, vil han ha. 

Enig med anonym ...5d3: søppel.

Skrevet

ring kona å spør :P

Anonymous poster hash: c6476...845
Skrevet

Takk for svar.

Ikke at jeg har tenkt til å røre han igjen altså. Lurte bare på om det han nå sier er sant eller ikke. Jeg tror han lyver....

HI

Skrevet

ring kona å spør :P

Anonymous poster hash: c6476...845

Huff. Stakkars kone som har en slik mann. Håper for guds skyld ikke hun har sex med han, og at hun også har noen på si`.

HI

Skrevet

Men hvorfor vil du ha sex med en mann, som ligger med alle andre, og sender deg bilder av det. Mer turn off kan det da virkelig ikke bli.

I våres var det over 1 år siden jeg hadde hatt sex, så jeg la ut annonse på nakenprat, jeg fikk ca 300 svar. Altså 300 menn å velge mellom. Som kvinne, hvis du bare ønsker sex, så kan du faktisk velge og vrake.

Anonymous poster hash: ae036...e7f
Skrevet

Ikke bruk mer energi på ham. Ja, han juger sikkert. 

Anonymous poster hash: 03871...f25
Skrevet

Selvsagt lyver han! Han vil ha deg, for du sa nei! Han sier det du vil høre, eller det han tror du vil høre..

Du sier jo selv at han er notorisk utro, og sender bilder av han med andre damer.. Selvsagt er ikke han skilt, han får jo i pose og sekk.

Anonymous poster hash: fa16b...852
Skrevet

Denne karen må jo være ufattelig høy på seg selv?? Uff, jeg håper han er skilt, for denne kona fortjener ikke en sånn drittsekk.

Skrevet

"Så fint, da ringer jeg din ekskone og får det bekreftet!"

Sier du det så tenker jeg du finner ut hvor sant han snakker ;) Og det at du sier du skal ringe kona betyr jo ikke at du vil ha sex med ham igjen - du lar ham bare tro det.

Enig med alle de andre - han der er ikke noe å samle på! Jeg hadde vurdert å ta kontakt med kona uansett, for er han notorisk utro så har hun rett til å beskytte seg selv, for det er store sjanser for at han ikke alltid bruker kondom...

Anonymous poster hash: 39f6a...c90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...