Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Er to dager over termin, våknet av magevondt. Er ikke noe sterke greier men kommer gjennomsnittlig hvert kvarter/tyvende minutt. Kvalm og urolig i kroppen. Er tredje gangen jeg skal føde, men er så lenge siden sist. Anonymous poster hash: 218f0...b5d
Liljekonvall<3 Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Høres ut som om noe er på gang, ja! 😊 Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Det er nok de første tegnene på at noe skjer dette ja, jeg gikk med sånne maserier i flere dager før det ble noe mer futt i dem, men de modnet meg godt. Siste kontroll jeg hadde hos jordmor hadde jeg 3 cm åpning og var helt moden og avflatet (hun sjekket meg fordi jeg hadde hatt disse regelmessige maseriene på og av i flere dager). Hun strippet meg og dagen etter fødte jeg. Satser på at du får litt mer fortgang, plutselig tar de seg opp og blir hyppigere/vondere. Anonymous poster hash: 40b3f...8a9
pitrijorg Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Satser på at det kommer baby snart nå da
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Hoho, heia! Du drar nok på sykehuset i dag, lykke til! Anonymous poster hash: 1697d...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå