Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Forholdet mitt røyk i august og samboeren min flyttet ut i slutten av oktober. Dette etter nesten 17 år og to barn. Men, han hadde bestemt seg, så lite jeg får gjort med det. Når dette nå skjedde bestemte jeg meg for at jeg absolutt ikke var klar for nytt forhold og jeg skulke prioritere å finne ut hvem jeg er... Problemet er bare at jeg nå har møtt en mann... Han er heilt fantastisk på alle måter... Jeg ønsker ingenting annet en å tilbringe all min ledige tid med han... Men, hvordan vet jeg at jeg er klar for dette? Nå er ikke det snakk om å involvere barn eller lignende... Det er langt frem og opp... Anonymous poster hash: 56831...d2a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Kan du ikke bare se hvor kontakt med denne mannen ender? Det er ingen regel for hvor lang tid man trenger selv for å bli klar for noe nytt. Av og til kan man trenge lang tid, noen tider kort tid. Og jeg er sikker på at man også kan oppleve å tro man ikke ønsker å møte noen og så møter den rette igjen. Ta det langsomt og se hva som skjer, vær ærlig med ham om at du trenger å bruke litt tid. Om ikke noe annet, så nyt oppmerksomheten Anonymous poster hash: 91260...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå