Gå til innhold

Ang vekt. Har to kg så mye å si? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser ofte at folk vil ned bare et par kg, og noen sliter med de siste kg når de slanker seg. Men betyr de få kg så mye? :)

Har aldri slanket meg eller tenkt særlig på vekten, så jeg bare undrer :)

Anonymous poster hash: 2b946...40b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker veldig godt når jeg legger på meg eller går ned 2 kg. Men det er kanskje fordi det ikke er spesielt mye fett på kroppen min til å begynne med.

Hvis man er overvektig eller lubben tror jeg ikke det har noe særlig å si.

Skrevet

Ja, hvis kiloene legger seg bare rundt magen og lårene så har det mye å si hos meg, siden jeg ellers ser slank ut og har små bryster :)

Anonymous poster hash: c1b11...376

Skrevet

Jeg har gått ned én kilo siste to ukene, merker det godt på buksen. Skal ned fire-fem kilo til, bare for å komme til min normalvekt etter lengre tids sykdom.

Anonymous poster hash: 46a57...76d
Skrevet

Det er jo like individuelt som kropper ellers ;)

Jeg har et "slingringsmonn" på 8 kg, bruker samme strl i klær om jeg veier 50 eller 58, men når jeg bikker 60 kg må jeg opp en strl. Jeg legger jevnt på meg over hele kroppen og er lang og tynn. Jeg ser derimot mye friskere ut på 58-60 kg enn jeg gjorde på 50.

Anonymous poster hash: 1e774...955

Skrevet

Merker det veldig godt, siden jeg er godt trent og slank!

Det legger seg på sidene bak, rett over rumpa. Og på magen. Og da ser jeg straks mindre smal ut.

Anonymous poster hash: 1aa1e...ccd

Skrevet

Ja, jeg merker forskjell men det gjør ingenting. Har morsommere ting å bry meg med!

Anonymous poster hash: 30efd...36e

Skrevet

Går vel mer på at man har satt seg et vektmål. Jeg f.eks, har gått fra 82 og ville til 75. Veier nå 77. De siste to kilo vil jo ikke synes,- men når jeg strengt tatt BURDE veie mellom 70-73,- så er det i mitt hode helt feil og stoppe på 77. Neste gang (eventuelt) jeg går opp, skal jeg da stoppe på 79 når jeg vil ned igjen? Det er jo vanlig at man i perioder i livet går opp og må skjerpe seg,- og jeg har altså hatt en slik periode. Ser derfor ikke bort at dette kan skje igjen,- og altså, "lar jeg de to siste" kilo være,- vil det etter hvert bli mange kilo...

Jeg økte til 75 kilo som "matchvekt" etter jeg fikk barn. Kroppen har forandret seg,- og var nede i mellom 70 og 73 en gang etter det,- men det så ikke så bra ut som jeg håpet,- og ble så absolutt ikke verdt den livsstilen jeg måtte ha for og holde den vekta...Samme klesstørrelse ved 75 kilo, men klærne satt bedre (???) på 75 enn ved lavere vekt.... De klesplagg jeg har igjen fra den perioden passer også nå ved 77, men nå sitter de mindre pent igjen. Passer,-men fasongen på de klær jeg har blir feil.....

Anonymous poster hash: 61590...a78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...