Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Er det noen som har født på Kalnes og vil si litt om hvordan det var? Både selve opplevelsen av ä føde der og opphold på barsel etterpå. Lå dere lenge på barsel før dere reiste hjem? Jeg skal føde der i slutten av august og lurer på hvordan andre har opplevd det. Anonymous poster hash: d1f35...54b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Er i akkurat samme situasjon som deg. Så følger denne 😊 Veldig nysgjerrig på hele føden og hvor lenge man blir der etterpå. Har bare hørt skrekkhistorier om at man regelrett skal bli kastet ut innen 6 timer etter fødsel 😱 Høres forferdelig slitsomt ut.... Anonymous poster hash: e4360...823
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Dytter. Anonymous poster hash: d1f35...54b
Liljekonvall<3 Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Jeg skal føde der om 8-10 uker, så er veldig spent selv. Mange av de ansatte fra gamle Fredrikstad sykehus er jo der, og det ser jeg på som veldig positivt(kjempefornøyd med de fra tidligere fødsler). I tillegg tok jordmor under OUL seg tid til å vise meg veien til fødeavdelingen. Jeg har raske fødsler i historikken, så hun ville at jeg skulle vite nøyaktig hvor jeg skulle gå. 😊 Veldig godt førsteinntrykk i hvertfall. 👍
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Så bra! Du må holde oss oppdaterte og lykke til:) Anonymous poster hash: d1f35...54b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 ? Anonymous poster hash: d1f35...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå