Gå til innhold

Trenger litt sympati...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 14 uke, og barnefaren stakk når jeg avbestilte timen til abort. Vi har bodd sammen i snart et år og ble gravide ved et uhell... Brukte piller, men det har tydeligvis gått galt. Jeg fikk en sms på jobb om at nå var han flyttet ut. Var ingen krangling, og forholdet virket fint inntil den dagen. Vi er begge voksne, og har begge barn fra før. Føler meg skikkelig lurt. Vet gjennom venner at han startet å date igjen få dager etterpå. Hva får en førti åring til å oppføre seg som en baby? Fikk forøvrig en ny sms der det stod at jeg måtte oppføre far ukjent, og at han ikke ville ha noe med ungen å gjøre. Det er forferdelig ensomt å måtte gå gravid alene, men det aller verste blir jo at gutten i magen min ikke har en far

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sett han som ukjent, du frarøver barnet rettigheter i arv og andre ting. Han kan ikke komme seg unna uansett hvor mye han forsøker, nav vil da kreve DNA test.

Kom vel kanskje som et sjokk for han å skulle bli far igjen.

Kan være han gjør opprør med å date igjen så fort?

Skjønner det er sårt og vondt, meld deg på amathea, barselgrupper og andre ting. Nyt barnet som skal komme, det er ikk barnets feil. ☺️

Kjenner følelsen av å gå gravid alene der far ikke er med i bildet overhode, han har enda ikke noe med gutten å gjøre. Men det å treffe andre i samme situasjon var til stor hjelp og trøst da det var vanskelig.

Lykke til!! ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...