Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 har tatt test til samme tidspunkt på ettermiddag kvar dag. alle testene blir positive.. har kansje pco kan de være derfor jeg har høy LH og er de vansklig å bli gravid da? Anonymous poster hash: 2fe0e...900
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 De er ikke positive før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men man får, etter egen erfaring, alltid 2 streker. Pco/pcos kan gjøre det vanskeligere fordi man ikke alltid har regelmessig El. Anonymous poster hash: 0cd92...66d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Det kan være du har begynt å teste litt sent etter EL? Dersom du ikke får positiv EL-test innen en ukes tid, ville jeg begynt litt tidligere å teste neste måned. Lykke til, håper du får positiv test snart! Anonymous poster hash: 9a4eb...eef
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 jeg begynte å teste 6 dager ETTER mens. var ikke ferdig å blø engang. så testene skal altså bli helt lik som kontrollstreken da. men de er ikke langt ifra. har 35 dagers sykluser. er nå på dag 14. så blir spennende å se om de blir enda mer positive snart da☺ hi Anonymous poster hash: 2fe0e...900
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 jeg begynte å teste 6 dager ETTER mens. var ikke ferdig å blø engang. så testene skal altså bli helt lik som kontrollstreken da. men de er ikke langt ifra. har 35 dagers sykluser. er nå på dag 14. så blir spennende å se om de blir enda mer positive snart da☺ hi Anonymous poster hash: 2fe0e...900 Når du skriver etter mens, tenkte jeg du mente etter endt mens... Beklager. 😊 Anonymous poster hash: 9a4eb...eef
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 At den er positiv er pga egget er modent men ikke sluppet enda. Den skal bli negativ når egget er sluppet. Anonymous poster hash: f427c...c0a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 At den er positiv er pga egget er modent men ikke sluppet enda. Den skal bli negativ når egget er sluppet. Anonymous poster hash: f427c...c0a Man har ikke høyt LH helt fra dag én i syklusen til egget har sluppet. Egget slipper dom følge av en LH-topp. En positiv el-test har jo en kontrollstrek som er like sterk eller sterkere enn teststreken. Anonymous poster hash: 4c16e...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå