Gå til innhold

Ditt beste tips mot forvorte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 19382...277

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legetime.

Anonymous poster hash: d15ee...060

Skrevet

Legetime.

Anonymous poster hash: d15ee...060

Lege? Finnes det ikke noe mirakel å smøre på da, apotekvarer? Husker vi satt i løvetannbad da vi var små, det funka ikke..

Hi

Skrevet

Kjøpte "frysespray" på apoteket. Følg bruksanvisningen nøye, vorten ble borte.

Skrevet

bananskall fungerte her

Anonymous poster hash: c1141...d38
Skrevet

Kjøpte "frysespray" på apoteket. Følg bruksanvisningen nøye, vorten ble borte.

Ah, da skulle jeg valgt den istedet. Kjøpte noe etse-greier som ikke fungerer.

Hi

Skrevet

bananskall fungerte her

Bananskall?? Hvor lenge lå det på huden?

Hi

Skrevet

bananskall fungerte her

Bananskall?? Hvor lenge lå det på huden?

Hi

Google vorter kjerringråd bananskall. Fungerte fint hos oss. Hadde det på foten om natten med en sokk. Vorten var borte etter en stund.

Skrevet

Utroligsalven.no

Men tør jo knapt nevne det her inne, tydeligvis noen som har fått den salven i vrangstrupen (?!). Uansett, min erfaring er at den tar mollusker, vorter, hjelper mot hemorider osv.

Skrevet

Vi har brukt bananskall på datteren min sine vorter. 2 av de ble veldig mye bedåre etter bare noen dager!

Hun har en stor en under storetåa, men skallet har ikke fått tatt knekken på den :/

Jeg klippet bare av noen biter bananskall å la på med innsiden inn mot vorta. Tapet over med sånn "apotek-tape", en sokk over og hun lå sånn over natta.

Har også hørt at gulrotskall og blank neglelakk skal hjelpe:) Vorter skal ikke ha luft, og neglelakken bidrar visst til at den blir "lukket inne".

Anonymous poster hash: ed2ce...7ad

Skrevet

Sikkert ikke beste løsning, men jeg hadde det som (flau) 17åring: jeg satt med foten i vann til den var helt sånn "badevanns preget", så tok jeg en neglesak og klippet så nært jeg kom uten at det gjorde (for) vondt (fjernet mao all død hud og all vortehud). Vorta forsvant og kom aldri tilbake

Anonymous poster hash: 7a76f...667

Skrevet

Kjøpte Vortefri på apoteket. Synes den var mye bedre enn Verucid.

Skrevet

Sikkert ikke beste løsning, men jeg hadde det som (flau) 17åring: jeg satt med foten i vann til den var helt sånn "badevanns preget", så tok jeg en neglesak og klippet så nært jeg kom uten at det gjorde (for) vondt (fjernet mao all død hud og all vortehud). Vorta forsvant og kom aldri tilbake

Anonymous poster hash: 7a76f...667

Tror ikke jeg våger meg på dette trikset på sjuåringen, det vil hun sikkert ikke glemme...;)

Hi

Skrevet

Vi har brukt bananskall på datteren min sine vorter. 2 av de ble veldig mye bedåre etter bare noen dager!

Hun har en stor en under storetåa, men skallet har ikke fått tatt knekken på den :/

Jeg klippet bare av noen biter bananskall å la på med innsiden inn mot vorta. Tapet over med sånn "apotek-tape", en sokk over og hun lå sånn over natta.

Har også hørt at gulrotskall og blank neglelakk skal hjelpe:) Vorter skal ikke ha luft, og neglelakken bidrar visst til at den blir "lukket inne".

Anonymous poster hash: ed2ce...7ad

Visste ikke at vorter ikke skal ha luft. Så for meg at de trivdes som soppen, med å ha det klamt og tett...

Skrevet

Frysespray uten tvil! Det er det legen bruker. Mine har fått vorter med jevne mellomrom pga badeland, og frysespray er elementært på badet vårt :)

Kjøpte en liten "penn" også, men den så jeg lite bedring på, men var ikke særlig konsekvent heller.. Den er jo ultimat hvis den virker, ikke ubehagelig i det hele tatt. Dytte spissen mot vorta i et par sekunder.

Frysespray - blir kald, men ikke vondt.

Anonymous poster hash: dd307...5f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...