Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 2 år. Lammelser i begge ben delvis i armene. Falt sammen som en potetsekk. Kom som lyn fra himmelen, hva kan det være? Har selvsagt vært hos lege,og innlagt. Jeg vet,vil bare høre om noen av dere tipper riktig. Anonymous poster hash: 17403...74a
Sheriff Callie Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Hvorfor i helvete kjører du gjettelek på noe så vondt på nett?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Hvorfor i helvete kjører du gjettelek på noe så vondt på nett? Fordi så mange på dette stedet ser så lett på denne sykdommen. Få vet hva dette innebærer å få. Han er friskmeldt, men selvsagt livredd for å få det igjen. Anonymous poster hash: 17403...74a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Hvorfor i helvete kjører du gjettelek på noe så vondt på nett?Fordi så mange på dette stedet ser så lett på denne sykdommen. Få vet hva dette innebærer å få. Han er friskmeldt, men selvsagt livredd for å få det igjen. Anonymous poster hash: 17403...74a OK?!?!? Er du helt riktig skrudd sammen? Anonymous poster hash: c147f...1e9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Ufint. Det som er ufint er at mange bagatelliserer denne sykdommen, setter den på lik linje som forkjølelse. Håper dere og deres barn slipper unna. Anonymous poster hash: 17403...74a
SuperFries Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Ufint.Det som er ufint er at mange bagatelliserer denne sykdommen, setter den på lik linje som forkjølelse. Håper dere og deres barn slipper unna. Anonymous poster hash: 17403...74a Du kritiserer uten å fortelle hva du kritiserer. Du lager en lek ut av din sønns sykdom. Det er ufint.
Superdolly Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Ufint.Det som er ufint er at mange bagatelliserer denne sykdommen, setter den på lik linje som forkjølelse.Håper dere og deres barn slipper unna. Anonymous poster hash: 17403...74a Du kritiserer uten å fortelle hva du kritiserer. Du lager en lek ut av din sønns sykdom. Det er ufint. Dette.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 Jeg kan forstå at du ønsker å oppnå mer oppmerksomhet rundt en sykdom, men som du ser på reaksjonen til flere av de andre så blir det litt feil. Det føles feil, det gir inntrykk av at du ikke tar det så alvorlig - og det er nok det motsatte jeg forstår at du egentlig ønsker. Anbefaler deg å fortelle hva det feilet gutten og heller fortelle litt mer, da tror jeg du oppnår det du ønsker. Det første som slo meg var flåttbåren sykdom. Anonymous poster hash: 5ec4d...7da
Soleie m/3 gull :) Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 Reaksjon på antibiotika ? Det skjedde med vår gutt når han var nesten tre . Men reaksjonen kom ikke før 1 mnd etter han hadde gått på antibiotika . Var sykt skummelt😞
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #12 Skrevet 3. februar 2016 Da misforstår du ingen lek overhodet. Vært mye snakk om zika virus og at den kan gi Gillian. Så blir dette sett på som en bagatell! Er mange år siden han hadde det,og han hadde lett grad. Dette er en sjelden sykdom spes bla barn,men ser at den blusser opp nå. Ville beskrive den før jeg forklarte den. Anonymous poster hash: 17403...74a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #13 Skrevet 3. februar 2016 Da misforstår du ingen lek overhodet. Vært mye snakk om zika virus og at den kan gi Gillian. Så blir dette sett på som en bagatell! Er mange år siden han hadde det,og han hadde lett grad. Dette er en sjelden sykdom spes bla barn,men ser at den blusser opp nå. Ville beskrive den før jeg forklarte den. Anonymous poster hash: 17403...74a Men i helsike da! Hva feiler det deg? Har du noe å si, så får du si det uten å trekke det ut! Godter du deg når vi ikke gjetter riktig eller? Jeg har faktisk ikke ord! Anonymous poster hash: 65236...11e
Sheriff Callie Skrevet 3. februar 2016 #14 Skrevet 3. februar 2016 Tror du bare skal lukke internett nå og ta deg av sønnen din nå. Takk for idag.
soleia Skrevet 3. februar 2016 #15 Skrevet 3. februar 2016 Veit ikkje kven det er som bagatelliserar? Guillan-Barré er ikkje noko å kimse av, den kan vere skummel medan den står på, men heldigvis vert dei fleste friske frå denne sjukdomen, sjølv om det kan ta lang tid. Dette er ein sjelden følgesjukdom som kan komme etter ei rekkje virussjukdomar. Synes det er unødvendig å spreie hysteri og frykt rundt Zika her i Noreg. Gravide bør absolut ta sine forholdsreglar med å ikkje oppsøkje utsette område, men vi treng ikkje bekymre oss og få panikk over at den skal spreie seg her i landet, sjølv om avisene gjer kva dei kan for å skape oppmerksomheit med overskriftene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå