Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Hvordan går dere fram? Jeg synes stadig jeg leser/hører om folk som finne flyreiser, hotell/leiligheter selv, og da mye billigere enn charterture. Som stor familie (6 stykk) hadde jo dette vært optimalt, samt at siden noen av barna har behov for litt ekstra ro og plass, så ville det vært bedre å finne noe roligere enn de overfylte hotellene. Men hvor begynner man? Om vi vil finne en leilighet el. i rolige omgivelser, helst med en butikk og noen spisesteder i nærheten, med basseng og strand veldig nært osv ... Noen spesielle nettsider man bør bruke, firma, hva som helst? Jeg aner liksom ikke hvor jeg skal begynne å lete og hvem som er seriøse. Det er så "trygt" med charter liksom, da vet vi at alt er i orden. Anonymous poster hash: 9d9a0...16f
Elsker livet Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Har brukt homeandaway.com en del. Ellers er det mulig å gjøre privatavtaler på finn.no Søker bare etter fly fra ....til .... og leter etter det beste alternativet. Når jeg har funnet flybilletter og feriehus sender jeg først forespøsel på huset, når det er i orden bestiller jeg billettene med en gang. Deretter ordner jeg med leiebil fra flyplassen.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har aldri reist på charter, vi ordner alltid selv. Fly finner du jo over alt, flyselskapene sine sider eller f.eks expedia eller travellink. Hotell på f.eks hotels.com eller otels.com. Så tar vi ofte metro o.l fra flyplassen, evt leiebil eller taxi. Det må jo beregnes med i prisen. Anonymous poster hash: d67f7...344
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Takk for tips! HI Anonymous poster hash: f7f41...697
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Du kan også prøve å søke etter leilighet å leie på AirBNB. Anonymous poster hash: d71ac...814
Miljøterrorpeuten Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Novasol har endel rimelige feriehus Har leid via dem flere ganger og det har vært veldig greit
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Vi har akkurat bestilt flybilletter, 16 000 t/r for fire stk Værnes - Middelhavsdestinasjon (hadde nok blitt endel billigere hvis vi ikke hadde flydd fra Værnes via Gardermoen). Satser på å finne et sted på Airbnb, og har i tillegg leid bil (5000kr for 9 dager). Regner ikke med at det blir stort billigere enn for en pakketur i høysesongen, men til gjengjeld vil vi få større plass (leilighet) og har mer frihet ift reisemål og når vi vil reise. Det er ikke SÅ mange forskjellige charter-destinasjoner fra Værnes... Pluss at vi slipper å være på et hotell som er stappfullt av nordmenn! Med seks stk er det sikkert en fordel å ordne turen selv, da kan dere leie et helt hus/stor leilighet. Anonymous poster hash: 655c4...91b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Masse ferieleiligheter på Finn. Flybilletter finner du f.ex på Norwegians nettsider. Eller faktisk hos Finn det også. Anonymous poster hash: 61449...1c2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Vi har funnet fly først, er gjerne på det prisene varierer mest. Så har vi funnet leilighetshotell / hus på stedet. hus har vi leid via annerkjente bookingsider Anonymous poster hash: 8b90e...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå