Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Og ifølge testene er det så himla bra!! Har tilbakestilt på innstillinger, men det er like dårlig. Skrudd av hdr har jeg og. Det klarer ikke fokusere, bare på veldig nært hold. Får jo ikke tatt noe bilder...Noen med tips? Kamera foran på skjermen er fint da, bare det bak som er sånn Anonymous poster hash: 7724c...711
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Hmm. Gå i butikken og hør om det skal være slik Anonymous poster hash: ec65e...808
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har samme problem med min 😣😠😠 Anonymous poster hash: 42b52...bc8
Reddiken Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Har du sjekket hvilken fokusinnstilling det står på? Om det står på makrofokus kan det være derfor det fokuserer bare på nært hold.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Har du sjekket hvilken fokusinnstilling det står på? Om det står på makrofokus kan det være derfor det fokuserer bare på nært hold. Det står ikke på noe annet enn auto. Og jeg har jo tilbakestilt det til standard, uten at jeg har endret på noe før heller. Har kjøpt den på nett, så føler det er så styrete og skulle sende den tilbake. Men kanskje jeg bare må det :/ Anonymous poster hash: 7724c...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå