Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Jeg skal snart over på aap igjen, og kommer til å ha minsten hjemme i påvente av BHG plass . Jeg kommer fortsatt til å gjøre aktivitetsplanen som vanlig da minsten ikke påvirker dette. Er det tillatt ? Å da være hjemme og få aap? Det er snakk om 2-3 mnd Anonymous poster hash: fba3a...7aa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Dytt Anonymous poster hash: fba3a...7aa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha tilgang til barnepass for å få aap, i tilfelle nav fant ut at de skulle sende meg i tiltak, selv om det ikke var planer om noe sånt. Man skal være tilgjengelig i tilfelle. Jeg fortalte at jeg hadde dagmamma jeg kunne benytte hvis det skulle bli aktuelt. Måtte ikke dokumentere det eller noe, men mulig det er forskjellig praksis der. Anonymous poster hash: 72a1d...7d4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Ja, det hadde jeg i nesten ett år etter permisjon. Fikk ikke bhg-plass før. Ingen problem det. Anonymous poster hash: 0e5f0...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå