Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Hvordan var det? Anonymous poster hash: 63b0c...bbc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Surret med en mann på 40 når jeg var 20. Han var veldig forelsket i meg. Det er først i ettertid jeg ser hvor snålt det er. Så stor aldersforskjell. Han må ha vært ganske umoden tenker jeg nå. Nå er jeg 35. Tanken på en mann på 55 eller 65 frister ikke! Det blir min egen foreldregenerasjon. De fleste er vel besteforeldre i den alder.. Anonymous poster hash: 6fef4...34e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Jeg er gift med en som er 18 år eldre enn meg, vi ble sammen da jeg var 19 år og har nå vært sammen i 14 år og har 2 barn sammen. Forholdet er fantastisk og vi elsker hverandre like høyt den dag i dag. 😍 Anonymous poster hash: 98a61...245
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Jeg var 33, han 55. Deilig sex. Ingen framtid. Anonymous poster hash: 683cc...189
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Jeg var 33, han 55. Deilig sex. Ingen framtid. Anonymous poster hash: 683cc...189 Om så det bare er for sex. Hvordan er det med tanke på at han kunne vært faren din? Hi Anonymous poster hash: 63b0c...bbc
Roheryn Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Er gift og har barn med en som er 30 år eldre. Funker fint for oss, men det er sikkert fordi han er barnslig 😁
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Lå med en mann på 40 da jeg var 19 eller 20. Litt rart når jeg tenker på at han hadde en sønn på min alder. Men han var veldig kjekk, inviterte meg på middag hjemme hos seg og alt gikk vel egentlig som forventet fra begges side. Har ikke hatt noe særlig kontakt uten om at vi hilser på hverandre når vi møtes. Var verken bedre eller verre enn alle andre jeg har ligget med. Anonymous poster hash: 4c18d...d32
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Jeg hadde et kort og intenst forhold med en på 62 da jeg var 25 ;-) Heeeelt sprøtt når jeg tenker tilbake på det, men mannen var RÅ uansett alder. Nå er jeg godt gift med en som er like gammel som meg! Anonymous poster hash: 69aab...4cd
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Hva tenker dere om deres erfaringer rundt dette? Er det bare en ting dere er glad dere gjorde for å utforske? Anonymous poster hash: 63b0c...bbc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 Jeg er sammen med en som er 14 år eldre. Måtte ta noe. Runder med meg selv før jeg ble sammen med ham. Jeg er 30 og han 44. Har felles barn, men også barn fra før. Så langt går det strålende, men tenker litt på 20 år frem i tid. Ikke sikkert det er like rosenrødt da. Merker forøvrig ingenting til aldersforskjellen nå. Anonymous poster hash: 30bcf...0fe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 Jeg er sammen med en som er 14 år eldre. Måtte ta noe. Runder med meg selv før jeg ble sammen med ham. Jeg er 30 og han 44. Har felles barn, men også barn fra før. Så langt går det strålende, men tenker litt på 20 år frem i tid. Ikke sikkert det er like rosenrødt da. Merker forøvrig ingenting til aldersforskjellen nå. Anonymous poster hash: 30bcf...0fe Haha, punktum-feilen her er magisk 😂 Gjør ikke narr altså, bare syns det var morsomt 😀 Anonymous poster hash: 569d1...5de
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #12 Skrevet 3. februar 2016 Jeg er sammen med en som er 14 år eldre. Måtte ta noe. Runder med meg selv før jeg ble sammen med ham. Jeg er 30 og han 44. Har felles barn, men også barn fra før. Så langt går det strålende, men tenker litt på 20 år frem i tid. Ikke sikkert det er like rosenrødt da. Merker forøvrig ingenting til aldersforskjellen nå. Anonymous poster hash: 30bcf...0fe Haha, punktum-feilen her er magisk 😂 Gjør ikke narr altså, bare syns det var morsomt 😀 Anonymous poster hash: 569d1...5de 😀😀😀 Anonymous poster hash: 92ab6...27c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 Jeg hadde "i mitt tidligere liv" et mange år langt forhold til en mann som var knapt 30 år eldre enn meg. Ingen felles barn, han hadde fra før. Angrer fremdeles på at jeg ikke kjempet enda hardere for det forholdet, men ikke så enkelt når han fra en dag til den neste "skrur av bryteren" og proklamerer at han ikke er glad i deg lenger. I dag er jeg lykkelig gift med en mann jevnaldrende med meg, og vi har to flotte barn. Anonymous poster hash: 2295c...0c4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #14 Skrevet 4. februar 2016 Jeg er gift med en mann som er 25 år eldre enn meg. Møttes da jeg var 25, vært sammen i 10 år nå. Vi har 4 barn sammen, og har det veldig bra. Tenker ikke over aldersforskjellen lenger, vi har på en måte vokst sammen til ett. Anonymous poster hash: 5d37a...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå