Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Vi har nylig flyttet og paret i nabohuset er på alder med oss. Vi har hilst på damen en gang for en måneds tid siden før vi begynte å flytte inn, men jeg vil jo gjerne prøve å bli kjent Har ikke nettverk her vi bor og kan jo være greit å ha det. De har ikke barn heller så kan ikke bruke barna heller for å bli kjent Hjelp! Anonymous poster hash: 9924b...e93
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Da er det vel ikke annet å gjøre enn å invitere de bort på en kaffe eller et glass vin :-) Anonymous poster hash: 5b370...d3b
MerraSomGår Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Til sommeren blir det mer naturlig å treffes tilfeldig ute og se om det er "verdt" å bli kjent. Deretter kan du invitere på kaffe. Hyggelig å bli invitert på kaffe av naboer men bare dersom man har en viss kjemi. Jeg har én nabo (av mange, i samme alder og situasjon som meg) jeg kunne tenke meg å ta en kaffe med. De andre håper jeg aldri spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå