Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Vurderer skole til høsten. Må i tiltak snart ellers mister jeg overgangsstønad. Noen som vet om jeg kan få mer støtte?stipend? Skal høre om nav kan betalte utdannelsen min. Anonymous poster hash: 2a1ce...62e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Kommer vel an på om utdannelsen er nødvendig og vil føre til jobb. Lån/stipend kommer vel an på inntekt/os og kun Lånekassen kan svare på det. Anonymous poster hash: ced2a...7fe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Vurderer skole til høsten. Må i tiltak snart ellers mister jeg overgangsstønad. Noen som vet om jeg kan få mer støtte?stipend? Skal høre om nav kan betalte utdannelsen min. Anonymous poster hash: 2a1ce...62e Du har vel ikke kastet bort tid med os til å ikke gjøre NOE fornuftig? Har du ingen planer? Blir helt oppgitt over sånne som deg. Anonymous poster hash: fb42d...b65
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Og tida du allerede har hatt på, da? Sløst bort? *klaskepanne* Anonymous poster hash: 70e76...067
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Vurderer skole til høsten. Må i tiltak snart ellers mister jeg overgangsstønad. Noen som vet om jeg kan få mer støtte?stipend? Skal høre om nav kan betalte utdannelsen min. Anonymous poster hash: 2a1ce...62e Og hvilken krav mener du at du oppfyller, for at nav skal betale utdannelsen din da? Anonymous poster hash: 1a379...30d
februarprins2013 Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 hva med og begynne og jobbe og tjene litt penger, enn og leve på nav?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Og tida du allerede har hatt på, da? Sløst bort? *klaskepanne* Anonymous poster hash: 70e76...067 Har ikke sløst bort så mye tid ☺ fikk overgangsstønad fra november ☺ dvs 2 måneder! ☺☺ Anonymous poster hash: 2a1ce...62e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 hva med og begynne og jobbe og tjene litt penger, enn og leve på nav? Er det som er min plan! Ble arbeidsledig i desember! Dessverre ikke så lett å få jobb i disse tider. Sender søknader på søknader. Rundt med CV på CV. Dessverre ingen respons Anonymous poster hash: 2a1ce...62e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Vurderer skole til høsten. Må i tiltak snart ellers mister jeg overgangsstønad. Noen som vet om jeg kan få mer støtte?stipend? Skal høre om nav kan betalte utdannelsen min. Anonymous poster hash: 2a1ce...62e Og hvilken krav mener du at du oppfyller, for at nav skal betale utdannelsen din da? Anonymous poster hash: 1a379...30d Krav? Helt ærlig så vet jeg ikke. Vet bare at jeg ikke har råd til å betale utdannelsen min selv. Hørt mange før dekket utdannelsen av nav når de er aleneforsørger. Kom gjerne med krav har du noen.? ☺ helt blankt på dette området! ☺😨😨 Anonymous poster hash: 2a1ce...62e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 Vurderer skole til høsten. Må i tiltak snart ellers mister jeg overgangsstønad. Noen som vet om jeg kan få mer støtte?stipend? Skal høre om nav kan betalte utdannelsen min. Anonymous poster hash: 2a1ce...62e Du har vel ikke kastet bort tid med os til å ikke gjøre NOE fornuftig? Har du ingen planer? Blir helt oppgitt over sånne som deg. Anonymous poster hash: fb42d...b65 Oppgitt kan du bare bli. Men ser ikke grunn for det ☺ fått overgangsstønad siden november. 2 mnd har jeg brukt tiden på å finne jobb til Inge nytte. Ser heller muligheten til å prøve noe annet. Anonymous poster hash: 2a1ce...62e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 Hvor gammel er barnet ditt? Vet at man kan få kontantstøtte månden etter barnet har fylt 1 år fram til det begynner i barnehage. Vis du skal ta vgs så er det egne avtaler man må lage med lånekassen angående stipend/lån og forsørgerstipend Har ikke helt teken på det selv men holder på å finne ut siden jeg også skal begynne på skole til høsten når barnet mitt får barnehageplass Anonymous poster hash: 78bc6...b36
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #12 Skrevet 4. februar 2016 Hvor gammel er barnet ditt? Vet at man kan få kontantstøtte månden etter barnet har fylt 1 år fram til det begynner i barnehage. Vis du skal ta vgs så er det egne avtaler man må lage med lånekassen angående stipend/lån og forsørgerstipend Har ikke helt teken på det selv men holder på å finne ut siden jeg også skal begynne på skole til høsten når barnet mitt får barnehageplass Anonymous poster hash: 78bc6...b36 Ho er 4.5 år Anonymous poster hash: 2a1ce...62e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 hvis du er abeidsledig kan du ikke miste OS så lenge du er reell arb.søker. Du kan studere med OS, og hvis du har helse og økonomi til å gjøre det ville jeg gjort det. Du kan få utdanningsstønad og søke om stipend og lån. Jeg ble desverre syk på OS og var fritatt for tiltak på OS. Nå er jeg på AAP og har veldig liten sjans til å få utført utdannelse, enda jeg sårt trenger det med tre unger, ingen utdannelse og 7 år siden jeg jobbet som vikar i bhg... Hadde jeg kunne gjort noe med det ville jeg aldri blitt syk mens jeg hadde sjans på utdannelse... Anonymous poster hash: 18665...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå